Inderdaad, koop een dikke maler. 2e hands zoals die E8 van Adriaan. "Nieuw" is echt onzin bij zulke solide werkpaarden.
(Of je moet unpacking leuk vinden etc)
Re: Bonenmaler gezocht
12Ik wil misschien wel van mijn MK vario af, het liefst wel inclusief de stalen schijven (zitten keramische bij).
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
13Wel goed om erbij te vermelden dat de stalen schijven niet geschikt zijn voor espresso.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
14Inderdaad. Dank Erik.Erik82 schreef:Wel goed om erbij te vermelden dat de stalen schijven niet geschikt zijn voor espresso.
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
15Klopt, die link doet niks.Roosdev schreef: za 02 mar 2019, 08:10De link doet het niet, klopt dat?@3aan schreef: vr 01 mar 2019, 08:53 https://r.tapatalk.com/shareLink?url=ht ... are_type=t
Compak E8 on demand 83mm schijven heel weinig gemalen, was reserve molen.
€595,-
Altijd welkom om een goede koffie te komen drinken, geheel vrijblijvend
2691VD
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino