Re: Wat drink je nu?

101
Nu in de molen een 100 % robusta parchment AA van Badra estate uit India, meegenomen van het WK cuptasting
Liet hem in eerste instantie liggen, maar op aanraden van John toch meegenomen en echt verschrikkelijk lekker, zowel uit de Aeropress als uit Vibi.

Stevige koffie, heel kruidig en wat aards, maar niet bitter. Ga proberen hem hier als groene boon te krijgen, kijken of de wonderen van internet hier ook hun werk doen. Jullie horen er nog van of dat lukt ;)
Barista level 1 en 2
Nationaal Coordinator SCAE Netherlands

102
Hallo allemaal,

Afgelopen week heb ik een bezoekje gebracht aan Land Fair te Beesd. Op deze Fair kwam ik een stand tegen van Caffè Uno. Zelf had ik nog nooit gehoord van dit koffiebedrijf. Doordat ik zelf helemaal gek ben van espresso koffie en ook nog zoekende was naar een goede koffie partij ben ik een gesprek aangegaan met één van de medewerkers op deze stand.

De persoon die ik gesproken heb gaf aan dat Caffè Uno koffie alleen via internet (http://www.caffeuno.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) en bij bepaalde Fairs verkrijgbaar is. Heb een heerlijke kop espresso koffie te proeven gekregen en thuis aangekomen heb ik deze en andere soorten meteen via de site besteld. 24-uur later had ik de koffie al binnen!! Erg prettig allemaal.

De eerste soort (Ultimo) heb ik inmiddels in mijn espresso machine gedaan en ik ben nu al helemaal enthousiast! De prijs kwaliteit verhouding spreken mij zeer aan. Het is de moeite waard om het eens uit te proberen. Weet zeker dat ik je niet teleurstel.

Groetjes, Laura

106
volgens lijkt het niet alleen zo hoor...wordt wel een beetje moe van dit soort over enthousiaste berichtjes helemaal uit het niks, is niet de eerste keer. ach ja, er is geld te verdienen met koffie, dat is duidelijk :)
Is de 6th wave aan het voorbereiden

107
Ik had dezelfde reactie als jullie hoor. En dan is het mijn taak om in te grijpen hè? Maar anderzijds kan authentiek enthousiasme ook aanleiding zijn om lid te worden van een forum (dat was het bij mij in elk geval wel), dus ik heb dit keer het bericht het voordeel van de twijfel gegeven.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

108
Spironski schreef:Ik had dezelfde reactie als jullie hoor. En dan is het mijn taak om in te grijpen hè? Maar anderzijds kan authentiek enthousiasme ook aanleiding zijn om lid te worden van een forum (dat was het bij mij in elk geval wel), dus ik heb dit keer het bericht het voordeel van de twijfel gegeven.
termen als prijs/kwaliteit verhouding, binnnen 24h in huis etc etc...vind ik niet authentiek overkomen? wat jij Spir?

deze is ook sterk
lauraburgers schreef:Weet zeker dat ik je niet teleurstel.

Groetjes, Laura
hoe kan Laura mij nu teleurstellen als de koffie van caffe uno vandaan komt?........
Is de 6th wave aan het voorbereiden

109
Ja, dat laatste was voor mij ook een beetje wat de 'hmm...' reactie opwekte.
Maar kan zijn dat ze bedoelde dat als je naar aanleiding van haar tip koffie besteld, dat ze jouw niet teleurstelt door die tip te geven zeg maar.

Hoe dan ook. Die website is raar. Als je op een menu klikt krijg je een 'page not found'...
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60