Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
1001goeie aanwinst!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Nice! *schrijft in zijn 'to buy' lijstje*omeCo schreef:Voor wènâg!fransg schreef:goeie aanwinst!
Ja mooi ding! Maar wel goed schoon houden anders blaast het douchscherm eruit met flushen.omeCo schreef:Voor wènâg!fransg schreef:goeie aanwinst!
Goeie tip! Kan me er idd iets bij voorstellen!bobbee schreef:Ja mooi ding! Maar wel goed schoon houden anders blaast het douchscherm eruit met flushen.omeCo schreef:Voor wènâg!fransg schreef:goeie aanwinst!
Hoewel off topic, moet ik mezelf toch even rectificeren.Frup schreef: do 13 apr 2023, 16:16 Hahaha, ik herinner me een song (Kevin Coyne) waarin de tekst ‘what a jerk …’ dat had een betekenis als ‘wat een eikel’.
Maar ‘spiertrekking’ zou ook kunnen.
De eerste vind ik persoonlijk leuker.
Ik heb deze nu ook. Heeft iemand een tip om het piepje permanent uit te zetten? Hij kan uit worden geschakeld, maar dan blijft hij slechts uit tot het volgende moment dat je de aanschaf aanzet off uit sleep modus happy. Piepje moet stuk.
Hmm, die van mij piept enkel bij het in standby zetten (volkomen onnodig, maar ja) ik heb de manual nog niet ingekeken, maar heb wel op de een of andere manier de shottimer uitgezet (gebruik liever de losse die ik indruk na de eerste drup), de aan uit schuifknop heeft drie standen, misschien dat 1 daarvan de setup regelt?ErikvW schreef: di 18 apr 2023, 22:22Ik heb deze nu ook. Heeft iemand een tip om het piepje permanent uit te zetten? Hij kan uit worden geschakeld, maar dan blijft hij slechts uit tot het volgende moment dat je de aanschaf aanzet off uit sleep modus happy. Piepje moet stuk.
Terug naar “Leuk en interessant”