Re: Wat drink je nu?

1025
lekker! zit ook in het proef pakket :)

1 x 250gr Espresso Guatavita - Zacht, vol, zoet en romig. Een echte chocolade-bom.
1 x 250gr Sumatra Orang Utan - en complexe koffie met een intens vol aroma en met een heerlijke zoete smaak van pure chocolade en rozijnen.
1 x 250gr Guatemala Lampocoy - Licht fruitige body, karamel, noten en chocolade tonen.
1 x 250gr Peru Tunki - Prijswinnaar! Perfect en bijzonder. Vol, zoet van smaak.
ECM Giotto Premium - LSM 97 - Kinu M47 - Mokkapot - Dripper - AeroPress

1026
Bij mij zit er momenteel Ethiopië Sidamo in de molen. Ik ben een erg conservatieve espressodrinker (waarmee ik bedoel dat het niet te gek hoeft voor mij, een Zuid-Amerikaanse boon vind ik prima) maar dit is toch een fijne afwisseling. Heerlijk zacht, en er zit iets fris fruitige in de espresso. In de Aeropress wordt het wat kruidig. Lekker!
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed

1027
Omdat bonen het belangrijkste zijn. Deel 1 van mijn maandelijke koffie-abonnementen bij Tim Wendelboe. Deze maand inclusief een Geisha :mrgreen: .
Afbeelding
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

1028
En deel 2 is zojuist binnen (alles 1-11 gebrand). Mijn eerste Geisha voor espresso. Gelukkig heb ik een singledosemaler want met een normale verkoopprijs van 30 euro per 250gr zonde om weg te moeten malen. Ik ben blij met mijn abonnementen. Nu heerlijk genieten van geweldige koffie.

Afbeelding
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60