Re: gespot

1053
Quickmill Sylvano 4005 Evo plus Eureka Mignon specialita
€ 1.225,00
http://link.marktplaats.nl/m1516650128

Een erg leuk setje met een hele zetgroep! Incl de goede maler.

"Door toepassing van 1 boiler voor de koffiegroep en 1 verwarmingselement voor het stomen kan de Silvano tegelijk espresso maken en melk stomen voor cappuccino. Voorzien van PID controler voor handmatige temperatuurbeheersing tot op 1°C nauwkeurig. Op de manometer van deze espressomachine is de pompdruk niet alleen af te lezen, maar is de pompdruk ook nog eens apart instelbaar."
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1054
Hij heeft ook aan mooie Gaggia te koop (helaas maar één foto ervan) en een grappige alternatieve aeropress-achtige:
Dat grappige ding heb ik gekocht :)
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

1057
Diezelfde verkoper biedt ze al maanden aan, telkens een tegelijk, en zegt erbij, afwisselend, dat het een geschenk was of dat het van een failliete Duitse winkel zou komen. Ik heb er een gekocht maar ga ervan uit dat het met garantie niet heel vanzelfsprekend zal lopen, indien nodig.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1059
Mogelijk grijze import of ze vallen ergens van de vrachtwagen. Volgens mij is er niet veel noodzaak voor garantie, je hoort niet vaak dat ze stuk gaan, maar dat is indd wat je afloopt voor die prijs :lol: