Re: Latte art fotos

1051
Marc O. schreef:Ik moet echt een keer een cursus volgen voordat ik dat soort plaatjes kan schieten. De cappuccino die ik zet is prima van smaak, maar het lukt me echt totaal niet om er ook maar iets van latte art in te brengen. Wat hierboven al gezegd wordt: Tegen de tijd dat er iets van tekening zichtbaar is, zit het kopje al vol.
Misschien ligt het aan de kwaliteit van de camera
Afbeelding

Afbeelding

1052
gilleko B. schreef: za 04 jun 2022, 14:28
Marc O. schreef:Ik moet echt een keer een cursus volgen voordat ik dat soort plaatjes kan schieten. De cappuccino die ik zet is prima van smaak, maar het lukt me echt totaal niet om er ook maar iets van latte art in te brengen. Wat hierboven al gezegd wordt: Tegen de tijd dat er iets van tekening zichtbaar is, zit het kopje al vol.
Misschien ligt het aan de kwaliteit van de camera
Afbeelding

Afbeelding

Haha, ja dat zou idd ook nog een mogelijkheid zijn geweest, maar wat er überhaupt niet is kan ik ook niet fotograferen (terwijl ik in dat laatste toch wel enigszins bedreven ben) :D
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario

1055
Dat komt door de latte art. Mensen die niks moois kunnen met melk hoor je vaak zeggen dat latte art niks voor de smaak doet. Nou, dan weet ik dus genoeg.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1059
gilleko B. schreef:Dus Aadje=Joep en die is weg uit Koffiepraat. Jammer.

Afbeelding
Nee Joep is iemand anders die ook in dit topic actief was.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’