Re: Baratza "Sette"

111
Dat zou kunnen, ook kwestie van achterkomen. En ik lees dus dat de bedoeling is dat de 'W' op termijn via de app dus wel zelflerend kan worden.

Ok, wel een beetje omslachtig allemaal. Geen probleem voor mij aangezien ik toch een beetje een nerd ben als het over dit soort dingen gaat. Als typische huis-tuin-en-keuken gebruiker zou ik idd. misschien nog even op V2 wachten die ongetwijfeld gaat komen, als zo'n gebruiker 500 euro aan een maler uit wil geven that is ;)
Espressomachine: Linea Mini, Malers: etzMAX, Comandante

112
Voor mij zou dat geen probleem zijn, ik switch toch niet tussen espresso en slow.

Als hij +- 0,1 gram nauwkeurig maalt, is dat voor mij prima. :)
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

114
R&B schreef:Voor mij zou dat geen probleem zijn, ik switch toch niet tussen espresso en slow.

Als hij +- 0,1 gram nauwkeurig maalt, is dat voor mij prima. :)
Nu 14.0 ene keer, 14.1 andere keer op 14g ingegeven. Klopt met nameting op m'n (gekalibreerde) Lunar
Espressomachine: Linea Mini, Malers: etzMAX, Comandante

120
Des te fijner de maling, des te meer last van staticiteit. Een test met grove maling zegt dus ook weinig over die eigenschap. Ik ben ook wel benieuwd hoe de boel er uit komt te zien als je er een Malabar in gaat doen op espressomaling.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60