Hallo. Ik ben nieuw hier. Gisteren m’n 3e volautomaat gekocht. Hopelijk nu meer geluk.
Ik heb er op het moment Altezza Slowroast in zitten. Hier in huis op het moment favoriet.
Meer liefhebbers van deze bonen?
Re: Wat drink je nu?
1102Ha John,
Welkom hier.
Stel je nog ff voor a.u.b.
Dan weten we wat je bezig houdt enzo.
Waarom hoop je nu meer geluk te hebben, nu je de 3e volautomaat aangeschaft hebt?
Driemaal is scheepsrecht?
Welkom hier.
Stel je nog ff voor a.u.b.
Dan weten we wat je bezig houdt enzo.
Waarom hoop je nu meer geluk te hebben, nu je de 3e volautomaat aangeschaft hebt?
Driemaal is scheepsrecht?
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
1105.
Laatst gewijzigd door Victorrrr op vr 03 nov 2023, 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
1106Lekker. Deze gaat er bij mij ook in vanavond. Afgelopen zondag gedronken in de bar in Amsterdam. Heerlijk fruitig. Schijnt ook goed met melk samen te gaan. Ik ben benieuwd welke afstelling jij het lekkerst vindt.Victorrrr schreef:Caffènation Mister L.G.B. gaat de maler in.
Gr Bart
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
1107Het is inderdaad weer een lekkere blend (de Let's Go Belgium). Bij mij is hij net op. De maler moest flink fijn worden gezet en met een brew ratio van 50% op 18gr maalsel was hij heerlijk.
Zojuist bij Friedhats Ethiopië en Kenia besteld voor zowel filter als espresso en ben erg benieuwd (mijn eerste bestelling bij deze brander). Nu nog heerlijk aan het genieten van een Kenia en Colombia van Tim Wendelboe.
Zojuist bij Friedhats Ethiopië en Kenia besteld voor zowel filter als espresso en ben erg benieuwd (mijn eerste bestelling bij deze brander). Nu nog heerlijk aan het genieten van een Kenia en Colombia van Tim Wendelboe.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
1108Friedhats is erg lekker! Voor filter net de Ethiopië opgemaakt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1109Onderstaande.
Samen met nog een zakje lekkere boontjes gekregen van ArjanV in ruil voor een heel erg lelijke Macap MXA.
Heerlijk zoet!
Samen met nog een zakje lekkere boontjes gekregen van ArjanV in ruil voor een heel erg lelijke Macap MXA.
Heerlijk zoet!
1110HanR schreef: in ruil voor een heel erg lelijke Macap MXA. zoet!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’