Filmpje hebben we op jouw verzoek gemaakt, edit is klaar, ik heb 'm voor eventueel commentaar / advies aan Reiss gestuurd
Als we het eens zijn post ik 'm online
Filmpje hebben we op jouw verzoek gemaakt, edit is klaar, ik heb 'm voor eventueel commentaar / advies aan Reiss gestuurd
Leuke reactie. Er wordt veel aandacht besteed door Frans en Reiss! Zouden alle merken moeten doen.Leinad schreef:Wat een glashelder filmpje en instructie. Top! Hiermee moet het zeer goed te doen zijn lijkt me. Hoe meer ik lees, hoe meer waardevolle informatie ik tegen kom van Frans. Compliment hoor!
gilleko B. schreef: zo 26 nov 2023, 17:46 Frans waarom koop je geen Lamarzocco, ik like je filmpjes wel!
️
Ja er is een hoop onzin te vinden,fransg schreef:gilleko B. schreef: zo 26 nov 2023, 17:46 Frans waarom koop je geen Lamarzocco, ik like je filmpjes wel!
️
Dat lijkt me een zeer complexe machine. Maar ik zou het mooi vinden als van veel meer merken nette ordelijke duidelijke onderhouds-clips kwamen. De 'influencers' en andere druktemakers die lawaaiige filmpjes van zichzelf maken met allerlei nieuw spul, daar zijn er al genoeg van.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”