Re: Loring

121
2 weken geleden 4 koffies van dak besteld, open net de 2e

1e was een beetje een teleurstelling Macarena - Honduras
zou silky.. zwaar mond gevoel.. verschillende extracties probeert.. maar nee, geen zware body.. niet silky.. wel de smaaktonen maar lichtjes.. saai boontje vond ik het maar

nu de 2e de jazz fruits, deze is lekker! niet baanbrekend, maar gewoon plezant.. de witte chocolade proef ik er niet gauw in terug de stonefruit/berries wel. gewoon een lekkere espresso!
Londonium L R 24 + niche zero

Re: Loring

122
youssef88 schreef:2 weken geleden 4 koffies van dak besteld, open net de 2e

1e was een beetje een teleurstelling Macarena - Honduras
zou silky.. zwaar mond gevoel.. verschillende extracties probeert.. maar nee, geen zware body.. niet silky.. wel de smaaktonen maar lichtjes.. saai boontje vond ik het maar

nu de 2e de jazz fruits, deze is lekker! niet baanbrekend, maar gewoon plezant.. de witte chocolade proef ik er niet gauw in terug de stonefruit/berries wel. gewoon een lekkere espresso!
Leuk te lezen! Tijd geleden had ik ook dak. Jazz fruitsmaken vond ik ook een lekkere frisse koffie.
Welke 2 heb je nog meer op voorraad?
Afbeelding
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

Re: Loring

123
Rosanne schreef: zo 18 aug 2024, 13:12
youssef88 schreef:2 weken geleden 4 koffies van dak besteld, open net de 2e

1e was een beetje een teleurstelling Macarena - Honduras
zou silky.. zwaar mond gevoel.. verschillende extracties probeert.. maar nee, geen zware body.. niet silky.. wel de smaaktonen maar lichtjes.. saai boontje vond ik het maar

nu de 2e de jazz fruits, deze is lekker! niet baanbrekend, maar gewoon plezant.. de witte chocolade proef ik er niet gauw in terug de stonefruit/berries wel. gewoon een lekkere espresso!
Leuk te lezen! Tijd geleden had ik ook dak. Jazz fruitsmaken vond ik ook een lekkere frisse koffie.
Welke 2 heb je nog meer op voorraad?
Afbeelding
watermelon drops (die lijkt me erg lekker) en een blueberry nog iets!
die laatste 2 leken me ook het lekkerste, die hondarus was een zware telerustelling van dak... mja das koffie soms valt t tegen
Londonium L R 24 + niche zero

Re: Loring

124
youssef88 schreef:
Rosanne schreef: zo 18 aug 2024, 13:12
youssef88 schreef:2 weken geleden 4 koffies van dak besteld, open net de 2e

1e was een beetje een teleurstelling Macarena - Honduras
zou silky.. zwaar mond gevoel.. verschillende extracties probeert.. maar nee, geen zware body.. niet silky.. wel de smaaktonen maar lichtjes.. saai boontje vond ik het maar

nu de 2e de jazz fruits, deze is lekker! niet baanbrekend, maar gewoon plezant.. de witte chocolade proef ik er niet gauw in terug de stonefruit/berries wel. gewoon een lekkere espresso!
Leuk te lezen! Tijd geleden had ik ook dak. Jazz fruitsmaken vond ik ook een lekkere frisse koffie.
Welke 2 heb je nog meer op voorraad?
Afbeelding
watermelon drops (die lijkt me erg lekker) en een blueberry nog iets!
die laatste 2 leken me ook het lekkerste, die hondarus was een zware telerustelling van dak... mja das koffie soms valt t tegen
Blueberry Boom? Mijn persoonlijke favoriet!
Afbeelding
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

Re: Loring

125
Hk87 schreef:Het is heel moeilijk om het te accepteren als het om je dierbare gaat. Mijn vader is afgelopen maand gediagnostiseerd met stage 4 pancreas carcinoom. Vanuit de zorg is er geen kans meer op genezing en ben je eigenlijk gewoon terminaal verklaart. Wat doe je dan? Opgeven?

Wij kozen voor doorvechten. Gewapend met kennissen in de zorg en heel veel steun en ondersteuning vanuit de familie gebundeld met wat geld nog kan kopen aan kunstmatige intelligentie zijn we heel serieus een speurtocht gestart aan de alternatieve kant van genezing. Veel van wat we tegen zijn gekomen zitten nog in de kinderschoenen aan onderzoeken. Experimenteel maken we een afweging tussen effectieve middelen en toch veilig voor gebruik.

Vandaar de hoop op een wonder🥲 en echt super aardig voor jullie steun
Afbeelding
Beetje laat (op vakantie), maar nog steeds veel sterkte gewenst!
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1 * Compak K10 Pro Barista
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58