Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1232
Wij hebben hier op een industrieterrein in de buurt het bedrijf opdenvelde een leverancier van technische materialen voor de industrie/procestechniek. Misschien zit er iets vergelijkbaars bij jou in de buurt, maar dat is nog wel eens een kanshebber als je een keer een lager, keerring of een aandrijfriem ofzo nodig hebt die gangbaar is.

1233
SpargelTarzan schreef:
bobbee schreef:
SpargelTarzan schreef:Een door Titus onder handen genomen versalab m3.

Bij de voormalig eigenaar liep de maler mooi op zijn donkere boontjes, bij mijn medium slipt de riem. Met alcohol afnemen helpt helaas niet.

De reserve riem is helaas al stuk (zie foto).

De riem bij versalab zelf bestellen is een optie, echter erg prijzig icm de verzendkosten. Bij Titus zelf is geen optie; die hebben te kennen gegeven dat ze niks meer aan versalabs doen.

Mocht iemand nog opties / ideeën hebben hoor ik die graag.

De riem heeft een omtrek van 375-380 mm , een breedte van 12 mm en een dikte van 4mm.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Zou je misschien kunnen slagen bij Hedone? Die hebben een kopie hiervan gemaakt en wellicht dat die riem hetzelfde is en verbeterd! Ik zou ze mailen.

(wel ernstig trouwens dat Titus hun product niet kunnen servicen, de apparatuur is en was er prijzig genoeg voor om een lange spare parts periode te mogen verwachten. Erg jammer)
Bedankt Bobbee, misschien toch een geschil ontstaan tussen versalab en Titus? De Titus blijft natuurlijk een veredelde kloon van de versalab
Afbeelding
.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Hedone heeft de Honne maler. Is dat geen optie om hen te vragen voor zo'n riem?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1235
bobbee schreef:
fransg schreef:
bobbee schreef: do 20 jul 2023, 09:53 Heel eerlijk, het zal me een worst wezen.
Afbeelding
Afbeelding
Maar jij wilde erover beginnen! ;-)
Afbeelding
Afbeelding
Nee, niet mijn bedoeling. Jij schreef dat de EU een zege is, de GB is eruit gestapt. Dat heeft niks met mijn persoonlijke standpunt te maken. Ik schreef nergens wat ik zelf vind van de EU.
Afbeelding
Laat ik Bobbee ondersteunen, maar dan in een meer Europees jasje: es ist mir auch völlig Wurst!

Afbeelding

1236
Het is wel vreemd dat Titus ergens beweerde dat een Versalab als hij die eenmaal onder handen heeft gehad geen Versalab meer is maar een echte Titus, maar dat het ineens weer een Versalab is zodra er dan iets mis mee gaat.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: De kosten die de pan uitrijzen

1237
gilleko B. schreef:
bobbee schreef:
fransg schreef: Maar jij wilde erover beginnen! ;-)
Afbeelding
Afbeelding
Nee, niet mijn bedoeling. Jij schreef dat de EU een zege is, de GB is eruit gestapt. Dat heeft niks met mijn persoonlijke standpunt te maken. Ik schreef nergens wat ik zelf vind van de EU.
Afbeelding
Laat ik Bobbee ondersteunen, maar dan in een meer Europees jasje: es ist mir auch völlig Wurst!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1240
fransg schreef:Het is wel vreemd dat Titus ergens beweerde dat een Versalab als hij die eenmaal onder handen heeft gehad geen Versalab meer is maar een echte Titus, maar dat het ineens weer een Versalab is zodra er dan iets mis mee gaat.
Ja ik maak ineens een link met FG restaurant van François Geurds. Daar stond onder andere dit aan maalgeweld.
Afbeelding

Afbeelding