Re: Wat drink je nu?

1231
bobbee schreef:De bussen zijn in gebruik zodat je die weer in kunt leveren als het op is. Woon je zoals ik in Emmen dan kun je de bussen opsparen en bij 10 stuks of meer een verzendlabel aanvragen zodat je de bussen kunt terug sturen.

Geen of veel minder vlees eten, zo compenseer ik de C02 uitstoot op mijn manier.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ga je minder scheten laten en uiteindelijk minder dieren nodig die ook poepen en vreten.
Relatief mooie oplossing!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Wat drink je nu?

1232
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201812 ... eab4f2.jpg[/IMG]

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201812 ... a252ce.jpg[/IMG]

Voor het eerst ook maar eens besteld bij onze zuiderburen. Gezien de branddatum begonnen met de Spro - El Salvador.

Moest de maler wel even een aantal slagen fijner zetten, echt een opvallend verschil.

Smaak tot nu toe zeer verrassend! Ik was wat bang voor de hogere fruitigheid / aciditeit, na wat mindere ervaringen met een te zure koffie onlangs. Na de eerste keren proeven blijkt maar weer dat ik zuurheid en fruitigheid niet moet verwarren, heerlijk! Ben nu al benieuwd naar de rest!

1236
Zowaar een positieve Horeca ervaring gehad!
Vanavond lekker gegeten bij Tribeca in Heeze en de (gewoontegetrouwe) doppio besteld na het dessert.
Er waren tigerstripes te ontwaren bij het serveren en hij smaakte ook nog eens prima (!). Toen ik mijn waardering hierover uitsprak werd ik uitgenodigd om de apparatuur te bekijken en daar stonden een Nuova Simonelli Espresso machine (Aurelia?) en 2 Fiorenzato malers (F64's meen ik); 1 voor de espresso varianten en 1 voor de Lungo's. En vers gebrande boontjes van Giraffe uit Rotterdam.
Het kan dus wel! ;)
dus...

1240
Marcje schreef: zo 16 dec 2018, 01:09 En vers gebrande boontjes van Giraffe uit Rotterdam.
Het kan dus wel! ;)
Leuk! Ik heb 't aan Maarten van der Jagt van Giraffe doorgestuurd en hij is er ook blij mede!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino