Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1273
Weer iets, waarvan je niet wist dat je het nooit nodig zou hebben.
Nee, het is geen nieuwe WC borstel voor in mijn poppenhuis.
Met dit borsteltje kan je het zojuist uitgeklopte koffiezeefje ontdoen van de laatste restjes koffiepoeder.
En ja dat kan net zo goed of misschien wel beter met een doekje, een kwastje of onder de waterkraan.
Maar niet duur dat borsteltje.
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero

1274
Hier een aeropress en een timemore handmalertje voor de vakantie koffie. Heerlijk en echt weer eens wat anders na al het espresso geweld. Ook een stuk makkelijker constant lekkere koffie mee te zetten dan met het mokkapotje wat voorheen altijd mee ging.
Ik ben er blij mee!

(Google foto's, dit forum, posten vanaf en mijn telefoon, en ik zijn geen gelukkige combinatie. Krijg de foto er niet goed bij dus dan maar als bijlage :?)
Bijlagen

1279
fob schreef: za 05 aug 2023, 14:56 Handig ook om de filters in zo'n mueslibakje te doen.
Credits daarvoor aan mijn vriendin :D. Ik had de halve keuken al overhoop en wilde net naar de hema fietsen toen zij riep "is dit niks?".

Fijn dat het op deze manier toch werkt met de foto. In het voorbeeld was hij niet zichtbaar.

Echt lol in die aeropress. Dat worst thuis ook gewoon 1 van de manieren waarop ik koffie drink heb ik al besloten.