Re: G-IOTA Espresso grinder -> Niche Zero z'n (nog onbekende) concurrent?

132
Ik vind het een filmpje van niks. Ok, je krijgt een beetje een indruk maar is gewoon geen "hands on" impressie.
De ene keer gebruiken ze wel de pomp, dan weer niet. Geen voor- en na het malen wegen om retentie te tonen.
Hij maalt mooi maar voor ons potentiële kopers te weinig informatief vind ik. Jammer!

Ik heb al even zitten kijken wat ik met de behuizing kan. Het is hoogstwaarschijnlijk een folie die erop zit en daar zou je dus een folie overheen kunnen plakken en ieder logo uit kunnen plotten en erop plakken in iedere kleu. En laat ik nou net folies en een plotter hebben.
Ik hoop serieus dat de SSP schijven het geweldig gaan doen, dan gaat mijn Niche in de verkoop omdat ik meer filterkoffie drink dan espresso. De maler zou dan perfect bij mij passen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

134
bobbee schreef:Ik vind het een filmpje van niks. Ok, je krijgt een beetje een indruk maar is gewoon geen "hands on" impressie.
De ene keer gebruiken ze wel de pomp, dan weer niet. Geen voor- en na het malen wegen om retentie te tonen.
Hij maalt mooi maar voor ons potentiële kopers te weinig informatief vind ik. Jammer!

Ik heb al even zitten kijken wat ik met de behuizing kan. Het is hoogstwaarschijnlijk een folie die erop zit en daar zou je dus een folie overheen kunnen plakken en ieder logo uit kunnen plotten en erop plakken in iedere kleu. En laat ik nou net folies en een plotter hebben.
Afbeelding

Ik hoop serieus dat de SSP schijven het geweldig gaan doen, dan gaat mijn Niche in de verkoop omdat ik meer filterkoffie drink dan espresso. De maler zou dan perfect bij mij passen.
Er zijn wel filmpjes met retentie-meting, verder is het wachten op onafhankelijke reviews denk ik.

136
B003 schreef:Dat lettertype is afschuwelijk en de tekst staat nog verkeerd om ook.

Maar er is wel lekker veel ruimte op die draaischijf om stickertjes op te plakken die naar het koffieboontje boven de koffieuitgang wijzen voor de maalgraadinstelling.

Dus ik zou er mee kunnen leven als de rest goed is.
Ik zag laatst wel een video of foto waar de cijfer omgedraaid waren, dus wel leesbaar. Of dat een eigen modificatie is geweest of 1 vanuit de producent weet ik niet

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

138
Voor de mensen die het wel wat interesseert heb ik alvast een model gemaakt waarbij het lettertype aangepast is naar Open Sans.
Ook heb de indicatie van espresso, mokka en filter weggehaald, oogt wat rustiger.

> Mocht er iemand een prachtig mooi passend lettertype weten hoor ik het graag. Aanpassen is zo gedaan :geek:.

>Pagina 1 is origineel, pagina 2 aangepaste versie<

Ps. ben nog beetje aan het spelen of ik de rij nog anders kan vormgeven
Laatst gewijzigd door Froika op wo 24 feb 2021, 14:50, 2 keer totaal gewijzigd.
☕︎

FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR