Re: Koffiefilm(pje)s

132
Leuk gedaan!

En er is nog een Fracino 2-groeps machine bij ook, dus helemaal fijn. De man die daarmee werkt zou 40 jaar geleden pastoor zijn geworden denk ik. Hij staat in wezen pastoraal buurtwerk te doen voor de wereld ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

133
Niet echt een koffiefilmpje maar geeft toch een deel van de waarheid weer, het zouden zomaar koffiemakers kunnen zijn. ;-)

https://www.facebook.com/chrisousa/vide ... 261599424/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

135
Al een oudje, en inmiddels misschien in ander perspectief, sinds ´de overname´ vorige maand, maar wonderwel nog niet gepost hier!

Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

136
Maar natuurlijk.....
Een soort zelf geautomatiseerde UNO? Even 6 kilo boven je gewicht tillen, en dan 40-45 minuten branden???

Hij weet het sowieso wel mooi te brengen allemaal....

Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

137
Mooi dat Stumptown filmpje!

Echter.

Wat ik tegenwoordig bij een aantal Amerikanen en Australiërs wel verschrikkelijk irritant vind is de mode om 80% van de zinnen in een "vraagteken" te eindigen ook als het helemaal geen vraag is. Ik bedoel dat het laatste woord dan ineens op een hoge toon eindigt.
I'm not exaggerating in the least? For that cup to be good? What it took? From point A? To point Z?
M'n dochter in Sydney die psychologie studeert vertelde dat deze mode ook erg verwarrend is voor autisten en mensen met asperger die toch al extra moeite moeten doen om te ontcijferen wat de ander in vredesnaam bedoelt te zeggen. Wanneer dan ook nog eens veel zinnen op een andere toon eindigen dan hetgeen wordt bedoeld, is het helemaal extra verwarrend.
What brings us all together is the coffee that we all have in common? Is the passion for coffee? What every individual brings to the table every day? Every person that you're working along side of?
Ik houd op, het is NIET TE HARDEN!!!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

138
:?:

Het Uuhm-méér-iii-kaaahhnse toontje is sowieso altijd pretty annoying

;)

139

Mooooooi gemaakt! Met prachtige drone beelden.
Immer kunstwerkjes, de films van KaveKalmar!

140
pichichi schreef:Mooooooi gemaakt! Met prachtige drone beelden.
Immer kunstwerkjes, de films van KaveKalmar!
Ja goed he!

Ik stuurde jouw forum-complimenten door aan Gabór en hij antwoordde zojuist:
Thanks Bro! Amazing experiences. It's really worth to do this.