Prachtig en een vacumeer masjien
️
Re: Latte art fotos
1302Dank. Ja de voor-visite-die-het-niet-waardeert-koffiebonen die de vriezer in gaan.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1303Tussen al het mooie zwanengeweld even mijn progressie: de rosetta begint goed te lukken!
Profitec Pro 500 / Eureka Olympus 75e HS
1304Die is prachtig!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1305Understatement, mij nog nooit zo gelukt. We hebben een benchmark nu.NVDH schreef:Tussen al het mooie zwanengeweld even mijn progressie: de rosetta begint goed te lukken!
️
1306Bedankt! Nu op naar de consistentie.
Ter illustratie, deze ochtend, iets minder maar niet slecht:
Ter illustratie, deze ochtend, iets minder maar niet slecht:
1307Helaas nog altijd geen consistentie hier.
Maar ja, als je dan ineens een paar dagen niks doet, begin je haast weer van voren af aan eh.
Maar ach, als het dan een soort van lukt, ook gelijk een heel gelukkig gevoel van
Maar ja, als je dan ineens een paar dagen niks doet, begin je haast weer van voren af aan eh.
Maar ach, als het dan een soort van lukt, ook gelijk een heel gelukkig gevoel van
Coffee, sleep, Coffee, repeat
1308Mooi romige melk, clean, mooi bruin en wit, geen vermenging. Ziet er goed uit. Zou er graag een slok van nemen.
️
️
1310Mooi toch!Warheart schreef: di 01 nov 2022, 21:48 Helaas nog altijd geen consistentie hier.
Ja, ook al maak je er elke dag (slechts 1 of 2 weliswaar), dan nog is die consistentie o zo moeilijk.
De 4 á 5 goeie rosetta's heb ik de laatste week niet meer herhaald
Hier al herhaaldelijk vermeld denk ik, en ik ondervond het ook: consistent het juiste schuim maken blijft het moeilijkste.
Blijven gaan