Re: gespot

1354
De B. Cormorant schreef: ma 08 mar 2021, 17:17 Naar aanleiding vd tasserossi tassen ben ik daarnet op deze gestoten. Bordjes wel apart. Ook in 20 CL te verkrijgen

https://www.terresdecafe.com/fr/la-vais ... -8-cl.html
Heb jij al ervaring met die winkel? Ik heb 3 dagen terug besteld en betaald maar kreeg nog geen email bevestiging, ook nadat ik de eigenaar een mailtje erover heb gestuurd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1355
fransg schreef:
De B. Cormorant schreef: ma 08 mar 2021, 17:17 Naar aanleiding vd tasserossi tassen ben ik daarnet op deze gestoten. Bordjes wel apart. Ook in 20 CL te verkrijgen

https://www.terresdecafe.com/fr/la-vais ... -8-cl.html
Heb jij al ervaring met die winkel? Ik heb 3 dagen terug besteld en betaald maar kreeg nog geen email bevestiging, ook nadat ik de eigenaar een mailtje erover heb gestuurd.
Dat is raar, ikzelf heb daar nog niet besteld maar Stéphane waar ik die Decent demonstratie gekregen had bestelde daar zijn koffie regelmatig, ook zijn pickupreparatie tool kwam van daar. Terres de café heeft meerdere winkels/barst in Parijs en wordt aanzien als de beste brander van Frankrijk.

Gevonden, van hun facebook, zie de attachment
Afbeelding

1356
Goed gevonden! Ik heb nu de mail aan Laurence ook aan "eshop" op hun domein gestuurd.

En meteen een bevestiging van ontvangst van de mail
Votre demande a été reçue et est en cours de traitement par notre personnel d’assistance.

Pour ajouter des commentaires supplémentaires, répondez à cet e-mail.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1360
De B. Cormorant schreef: vr 12 mar 2021, 05:49 Goed zo, hopelijk krijg je snel je tracking nren je kopjes
Komt goed! Geen tracking maar wel delivery binnenkort...

We have encountered a computer problem related to the fire of our host OVH, which has impacted some data, including the registration of your order.
As a result, you have not received an automatic email to alert you that your order has been shipped.

Your order has been shipped on Thursday, March 11 and is in the process of being delivered.

We apologize for the inconvenience,

Have a nice day