Re: Oops, I did it again...een Faema Lambro

142
Keyser schreef:Daaraan toegevoegd: zou ik ook graag willen weten hoe hij nu in zijn nieuwe velletje zit. Hoe hij dit zelf heeft ervaren.
Afbeelding
Ik ga het vragen....

Als bijage nog een toegift. De machine staat er mooi bij....heb mijn vrouw er nog niet over gehoord...dat is trouwens wel verdacht.
Cheers, TY
Afbeelding
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

148
LS.,
dank voor alle leuke reacties! Het was me weer een genoegen.
Keyser schreef: Mocht hij thuis niet worden geaccepteerd. Dan weet ik wel een adresje waar hij heen mag
Afbeelding
Ik vrees dat je zelf op zoek zult moeten gaan naar een machientje... ;)

Daarover gesproken, ik overweeg sterk om mijn Aurora Brugnetti hendelmachine van eigenaar te laten wisselen... ;)

Cheers, TY
Let's gobblefunk

149
LS.,
Een goede 8 maanden later en mijn machientje komt niet meer goed op stoom. Duurt lang en staat dan een kwartier te blazen en te sissen.
Diagnose: een kapot 1000 watt warmte element...enne met het resterende 500 watt element duurt het inderdaad een eeuwigheid. Oorzaak? onbekend...fabricagefout? Gelukkig kon ik onder garantievoorwaarden zomaar een nieuw element krijgen....kijk, dat zijn de mooie meevallers.

Meteen de machine een APK gegeven...kranen gesmeerd, zuiger in het vet. Natuurlijk ook weer even blinkend gepoetst....oeh, wat is het toch een snoepje... ;)
Cheers, TY

Afbeelding

Afbeelding
Let's gobblefunk