Re: De LONDINIUMs afdeling

141
56 mm voor de buitenmaat van de onderste ring. Jouw video zegt 62 mm, maar dat is te groot.
Voor de kleine diameter van de onderste ring stelt jouw video 47mm voor, maar 50mm zou mooier zijn (maar die maat is niet zo essentieel.

De bovenste ring gaan we een inkeping van 1 cm in freezen (67 mm) zodat je de sleeve boven de groep uit kan trekken. Anders loopt hij tegen de ring aan, en krijg je de sleeve er alsnog moeilijk nu.
Nu opgelost door er twee latjes onder te leggen.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

146
Vandaag, precies vier weken na bestelling en betaling, arriveerde de LR24. Maar goed, het uitpakken doet het lange wachten snel vergeten. Folie verwijderd en de machine staat te glimmen. ;)

Omdat er slechts een testcertificaat is bijgesloten en verder niets, ben ik online gaan zoeken naar een handleiding. En ja, gevonden :) . Dus de wifi kunnen instellen en de app werkend gekregen.

Dit weekend proberen er een minder 'spetterende' koffie uit te krijgen. 8-)

De eerste foto's:
Laatst gewijzigd door EricH op do 12 mei 2022, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Londinium LR24 - Kopi Deva (SSP 64mm red speed schijven)

149
EricH schreef:Vandaag, precies vier weken na bestelling en betaling, arriveerde de LR24. Maar goed, het uitpakken doet het lange wachten snel vergeten. Folie verwijderd en de machine staat te glimmen. ;)

Omdat er slechts een testcertificaat is bijgesloten en verder niets, ben ik online gaan zoeken naar een handleiding. En ja, gevonden :) . Dus de wifi kunnen instellen en de app werkend gekregen.

Dit weekend proberen er een minder 'spetterende' koffie uit te krijgen. 8-)

De eerste foto's:
01_doos.jpg
02_doos_open.jpg
03_machine_uit_doos.jpg
04_machine_met_folie.jpg
05_machine_panelen_eraf.jpg
Wow, mooi!

Ik weet niet of je al ervaring hebt met lever espresso machines maar hou je hoofd nooit in de bewegingsruimte van de lever. Dacht ik zeg het je toch even.
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’