Re: Meticulous Espresso

141
Hk87 schreef: ma 10 nov 2025, 20:22
robinfcb schreef: ma 10 nov 2025, 16:28
Hk87 schreef: za 08 nov 2025, 17:49
Als ik nu naar de bestelpagina kijk zie ik een leverdatum van januari - februari

Heb jij als èèn van de vroege 'backer' al een datum gekregen voor je bestelling?

Dat zou toch op zijn minst voor deze datums moeten zijn?
Nope. De meeste backers zijn ook niet echt tevreden over alle vertraging en het gebrek aan communicatie. Het productieproces is zwaar onderschat. Maar het positieve is dat het product in ieder geval geen vaporware is. Er zijn niet echt leveringen in Europa geweest, op Lance Hedrick in Portugal na, die natuurlijk prio heeft omdat hij influencer is en voor ze werkt.

Je kan hun updates hier volgen: https://www.kickstarter.com/projects/me ... esso/posts

Ik heb verder geen redenen om aan te nemen dat mijn machine later zou worden bezorgd dan 'reguliere kopers'. Zodra ze in Nederland gaan leveren zal ik een van de eersten zijn.

Ben vooral benieuwd naar btw+inklaringskosten. Ik heb tot nu toe 1131 euro via Kickstarter betaald, daar komt nog 135 euro verzendkosten bovenop. Als ze de waarde voor het Kickstarterbedrag opgeven komt het uit op 1532 euro. Aardige korting t.o.v. €2135 die hij nu via hun website kost.
Hele mooie en welverdiende korting. Ik kan me niet voorstellen er zo lang op te moeten wachten.
Ach, ik had het geld niet direct voor iets anders nodig. En de mensen die niet meedoen aan de Kickstarter wachten nog langer dan ik!
Het is niet alsof ik stil zit en geen koffie drink in de tussentijd :lol:
Hedone Honne × Weber Key MK2 × Pietro Probrewing × Superkop × NanoFoamer PRO ☕