Re: Nieuwe Londinium op de markt

141
cremalover schreef:Motorola telefoon. Androids.
Heb alleen Lolita gelezen oo school.Verplichte kost.
Lolita lezen voor de lijst is niet leuk, dan zou Pnin, ook van Nabokov, ontzaglijk veel leuker zijn geweest. Of, vandaag de dag met die gekke dictators, "Invitation to a Beheading".
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Nieuwe Londinium op de markt

142
fransg schreef:
cremalover schreef:
fransg schreef:
Met wat voor iets bekijk je het bericht? Tapatalkum?

Doet dit wat?

https://vimeo.com/202759021
De laatste doet het.
waarmee doe jij kijken? Op Tapatalk gaat het wel, dus kennelijk heb je weer een ander soort appje of systeem met een ontbrekende beplugging?
Ik gebruik safari op iOS, die ondersteunt de forum plug-in iig niet. Zoals al vaker aangegeven zie je dan alleen een compleet lege post.

De vimeo link doet het wel gewoon.
Embedded YouTube ziet er ook goed uit, enkel embedded vimeo gaat mis.
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

Re: RE: Re: RE: Re: Nieuwe Londinium op de markt

145
fransg schreef:
bobbee schreef:Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik draag geen pantalon.
Dan kan er inderdaad weinig misgaan.
Ik beken, ik laat weleens een wind met een vingerhoed vocht, maar inderdaad heeft dat nooit tot ernstige problemen geleid. Ik snap niet dat er mensen zijn die nog steeds pantalons dragen!

Maar nu het belangrijkste! Bedankt voor de antwoorden over de machine Frans en Arnoud! Ik vind het fijn dat ik mijn vragen ongegeneerd kan neerplempen als een natte scheet en er dan ook nog antwoord op krijg, goede antwoorden ook aangezien ze geciteerd worden en op het blog worden geplaatst en ook nog vertaald!
Afbeelding
En je weet het, zonder goede vraag geen goed antwoord, zonder goede maaltijd geen goede natte scheet! Wat zouden we zonder forum moeten! Als ik weer vragen heb meld ik mij
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’