![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Temp omhoog, dosis omlaag is het beginpunt en geen korte zetratio dan krijg je tomaat!
Ik ben (zonder pre-infusie meegerekend) zelf niet zo'n fan van lange doorlooptijden. Het is een beetje iets persoonlijks maar ik vind shots die 30sec lopen al snel wat wrang. Maar gebruik gewoon je "ball-park" doorlooptijd die je ook voor andere espresso pakt.Keyser schreef: do 31 okt 2019, 17:17 Dus 96 graden, afhankelijk van de machine.
Hoeveel gram raad je aan? En boven de 25 sec doorlooptijd?
Het bestuur heeft vandaag pumpkin pie gemaakt en er is gecondenseerde melk over, dus straks grijp ik mijn kans voor een café bombón met een mooi likeurtje erbij. De tandarts wrijft vast in zijn handjeswe tigers schreef: di 29 okt 2019, 21:09 IMG_0868.JPG
Zojuist voor mijn vrouw een Café Bombón gemaakt. Ik heb er voor mezelf ook maar eentje gemaakt, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Echt een te grote klap zoetheid voor mij. Mijn vrouw echter wil er morgenavond na het eten weer eentje.
Zie ik daar een Rickenbacker?we tigers schreef:“Het bestuur”
Die voeg ik meteen toe aan de vocabulaire hier.
Jazeker!gilleko B. schreef: vr 01 nov 2019, 19:28Zie ik daar een Rickenbacker?we tigers schreef:“Het bestuur”
Die voeg ik meteen toe aan de vocabulaire hier.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk