Re: Wat drink je nu?

1581
bobbee schreef:Die had ik ook wel willen hebben. Heb abo even stopgezet dus helaas.
Oh dat is inderdaad jammer
Afbeelding

Ik moet ze uiteraard nog proberen maar ik verwacht wel dat ze lekker zijn ...
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

1585
Powerreserve schreef: za 16 nov 2019, 16:53
Koffie vd maand van het Hoofdkwartier: heerlijke volle body, lage aciditeit, licht zoet en mooie lange nasmaak

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Die zak heb ik momenteel ook open. Best lekker! Het valt me op dat op de website niet staat wat er in zit. Ik wil altijd wel graag weten waar de boontjes vandaan komen.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

1586
Het is de laatste tijd iets te druk geweest om de productpagina zo compleet te maken als dat ik zelf ook graag zou willen, maar vragen staat vrij ;) De blend is een groot deel India monsooned Malabar met daarbij Colombia washed La Guamara en Peru washed Chancemayo.

Hij wordt trouwens erg goed ontvangen dus misschien blijft hij wel (ietsje) langer dan 1 maand.

1588
Pti schreef:Het is de laatste tijd iets te druk geweest om de productpagina zo compleet te maken als dat ik zelf ook graag zou willen, maar vragen staat vrij ;) De blend is een groot deel India monsooned Malabar met daarbij Colombia washed La Guamara en Peru washed Chancemayo.

Hij wordt trouwens erg goed ontvangen dus misschien blijft hij wel (ietsje) langer dan 1 maand.
Zou mooi zijn: ik vind hem errug plesant
Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Life is too short for mediocre coffee