Re: De LONDINIUMs afdeling
1591Ah kijk, een uitzonderlijk geval! Dat verklaart.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Dan neem je toch 2 tot 3 dubbele shots? Dan ben je er ook. Of 5 tot 6 enkele. Of je split een enkele shot doormidden en dan kan je maar liefst 12 kwart shotjes drinken. Het kan werkelijk waar nog gekker: je mag en kan blijven verkleinen en vergrotencremalaver schreef:Ik drink 5 shots per dag.Dat zou 90 gram koffie zijn voor mij .Dan slaap ik een week nietbobbee schreef: wo 05 feb 2025, 15:17 Je kunt 2 koffie zetten door dat 2x te doen met pak 'm beet 18 gram en dan wat dus geconcentreerder, vaak lekkerdere, espresso als resultaat. Maar ook dat is natuurlijk helemaal persoonlijk. Er is geen wetboek van strafrecht voor het zetten van koffie. Er zijn zelfs mensen die nog steeds Senseo drinken, maar dat mag! We zijn vrij als het om koffie brouwen gaat! Jippie
Ik zie het nut niet om een kop koffie te drinken waar 18 gram koffie in zit.Keyser schreef: wo 05 feb 2025, 16:34Dan neem je toch 2 tot 3 dubbele shots? Dan ben je er ook. Of 5 tot 6 enkele. Of je split een enkele shot doormidden en dan kan je maar liefst 12 kwart shotjes drinken. Het kan werkelijk waar nog gekker: je mag en kan blijven verkleinen en vergrotencremalaver schreef:Ik drink 5 shots per dag.Dat zou 90 gram koffie zijn voor mij .Dan slaap ik een week nietbobbee schreef: wo 05 feb 2025, 15:17 Je kunt 2 koffie zetten door dat 2x te doen met pak 'm beet 18 gram en dan wat dus geconcentreerder, vaak lekkerdere, espresso als resultaat. Maar ook dat is natuurlijk helemaal persoonlijk. Er is geen wetboek van strafrecht voor het zetten van koffie. Er zijn zelfs mensen die nog steeds Senseo drinken, maar dat mag! We zijn vrij als het om koffie brouwen gaat! Jippie
Ja? Ok. Ik neem er minder. Ben ik niet normaal dan denk ik.cremalaver schreef:5 koffie is redelijk normaal.
Precies! Ik zou het niet mooier kunnen zeggencremalaver schreef:Maar ieder zijn ding.Keyser schreef: wo 05 feb 2025, 16:34Dan neem je toch 2 tot 3 dubbele shots? Dan ben je er ook. Of 5 tot 6 enkele. Of je split een enkele shot doormidden en dan kan je maar liefst 12 kwart shotjes drinken. Het kan werkelijk waar nog gekker: je mag en kan blijven verkleinen en vergrotencremalaver schreef: Ik drink 5 shots per dag.Dat zou 90 gram koffie zijn voor mij .Dan slaap ik een week niet
Mannen 4.4 per dag Ik zit er iets boven.bobbee schreef: wo 05 feb 2025, 16:50Ja? Ok. Ik neem er minder. Ben ik niet normaal dan denk ik.cremalaver schreef:5 koffie is redelijk normaal.
Mijn vrouw geeft mij ook vaak door wat normaal is....ik ga nog steeds met de naakte portafilter door.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”