1684
door fransg
Jazeker. Zo'n echt brood met karakter valt gewoon beter, is ook mooier verteerbaar.
Hoe vaak hoor je niet de klacht van mensen dat ze een 'onrustige darm' hebben bijvoorbeeld of simpelweg enorm 'winderig' zijn en daardoor een angst hebben ontwikkeld om naar de opera te gaan omdat hun hele rij leegloopt terwijl zij als het ware ongeremd leeglopen.
Vraag je tactvol door, dan blijkt maar al te vaak dat ze ergens van dat 'simpele' brood hebben genomen.
Natuurlijk komen ze dan met zeer aannemelijke excuses, er was zogenaamd niks anders, maar intussen hebben ze het willens en wetens tot zich genomen en ja dan is die darmflora natuurlijk net een kauwgumfabriek geworden.
Alle integere processen die men onder internisten omschrijft als oer, zuiver, waarlijk, puur en authentiek zijn dan voor enige tijd bedorven door dat slappe goedkope industriespul dat niet alleen in deeg bubbeltjes maakt maar dat ook in de spijsverteringsorganen blijft doen en soms nog erger.
Ik zeg nog zo ik zeg, breek me de bek niet los!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino