Re: Toch een beetje keuzestress

171
cremalover schreef:
bobbee schreef: zo 19 sep 2021, 11:47
cremalover schreef:Uiteindelijk wil toch iedereen een gevederde. :D
Zo is het en niet anders.
Afbeelding
Afbeelding
Pavoni houden voor het enkele middagshotje.Snel warm.
Jazeker! Die gaat niet weg. Veel te leuk en heel handig om mee te nemen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Toch een beetje keuzestress

172
bobbee schreef: zo 19 sep 2021, 12:02Jazeker! Die gaat niet weg. Veel te leuk en heel handig om mee te nemen.
Een Pavoni ben je heel snel kwijt als je 'm verkoopt maar als je er later eigenlijk toch weer een wil 'voor erbij' kun je lang zoeken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Toch een beetje keuzestress

173
fransg schreef:
bobbee schreef: zo 19 sep 2021, 12:02Jazeker! Die gaat niet weg. Veel te leuk en heel handig om mee te nemen.
Een Pavoni ben je heel snel kwijt als je 'm verkoopt maar als je er later eigenlijk toch weer een wil 'voor erbij' kun je lang zoeken.
Dat is zeker waar en deze was helemaal leuk. Hij is van 2006 maar nooit gebruikt voordat ik hem kocht, dat was aan alles te zien. Of stel nou dat de Londinium luxe in de toekomst een keer een onderdeel nodig heeft en DHL maakt er een bende van of de overheid gooit de boel dicht voor een dodelijk virus of...een IQ/QR code waardoor je, als je laag scoort geen pakketjes meer mag ontvangen. Ik noem maar wat, dan heb ik altijd nog mijn Pavoni!

Afbeelding


Trouwens, Iemand toevallig nog een DVA waterfilter in de hoek liggen voor de verkoop? Liefst de kleinste 5 liter?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Toch een beetje keuzestress

180
en ik wacht nog steeds, eerst zou het afgelopen maandag met DHL mee.... Zouden er 2 machines door een fout niet mee zijn gegaan waarvan die van mij.
Toen moest er nog wat veranderd worden. Toen zou het vrijdag mee.... maar geen bericht en weer niet met DHL.

Begin eerlijk gezegd wel een beetje ongeduldig te worden. in die zin niet de beste service... qua verzenden dan
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)