Re: Wat drink je nu?

171
Frans, ik vind dat je er dan wel eerlijk bij moet vertellen dat jullie, als Casa Barista, de Barbera verkopen. Een beetje kinderachtig om van Pommeren te noemen. Je kan ook schrijven de Izzo was een tegenvalller. ;)

de Izzo was niet vers , en dat werd wel gezegd

De Barbera is zeker geen verkeerde koffie, ook verkrijgbaar bij ESW en andere zaken.

Barbera verkopen wij helemaal niet. Toevallig dat mijn collega Joep contacten heeft met ESW en het zelf zo nu en dan inkoopt. BTW als je in de koffie werkzaam bent, moet je altijd oppassen sluikreclame te maken. Dat probeer ik altijd te vermijden , want het werkt precies tegenovergesteld

Frans, gooi er een paar zakken tegenaan voor het proefpanel, dat is pas reclame! ;)[/quote]

van die proefzakken vindt ik een goed plan, ik ga het Joep voorstellen

ciao

Re: Wat drink je nu?

176
Ah, de beroemde Black Cat! Laat je die dan helemaal uit de VS komen? Wat zijn de verzendkosten daarvan?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: Wat drink je nu?

178
Heb net een zakkie Tanzania AA en Guatemala finca Santa Isabel van koffiekopen.nu
De Guatemala ruikt als espresso wel echt fantastisch. De smaak is nog wat minder, maar ik heb goede hoop dat ik er iets lekkers uit kan krijgen.

Op de een of andere manier komen ze niet zo mooi de pf uitlopen. Weet niet waarom. Doorlooptijd is goed. Koffie is vers. Ik heb maandagavond de bestelling geplaatst. Snap niet dat koffiekopen.nu geen branddatum op de zakjes zet.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit