Re: gespot

1701
Dirk Jan schreef:
fransg schreef: za 04 sep 2021, 11:17 Ja leuk, zo'n staafje waar je dan 5 langspeelplaten op kon stapelen, en dan na afloop van een LP tilde de arm van de naald zich op, bewoog voorzichtig opzij, waarna de volgende langspeelplaat met een klap op de draaitafel bovenop de eerdere plaat stortte en de arm met de naald secuur de groef weer opzocht.

Wat een luxe!

En dan lag de nieuwste grammofoonplaat van James Last alweer in de supermarkt.
En als er 5 LP's onderlagen, dan slipte de boel door waardoor zelfs James Last als psychedelische muziek klonk ;)
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

1705
bobbee schreef: ma 06 sep 2021, 20:43 https://www.aldi.nl/aanbiedingen/vanaf- ... ticle.html

Na al die jaren nog steeds dat 15 bar geleuter als gimmick voor een quality check...
ja grappig, gisteren stuurde een vriend me die aanbieding al, een beetje om mij te plagen (hij drinkt zelf nog vnl Senseo en indien visite de cups van de Nespresso) en ik heb maar meegelachen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1706
Ik zag laatst een foto van black & bloom in Groningen. Daar had 1 van de medewerksters zakjes senseo in het schap gezet en een senseo op de bali voor de eigenaar die dan volgende morgen alleem de zaak in kwam em dit aantrof...

Wegwerp spul dat van de Aldi. Het zou verboden moeten worden om troep te produceren. Dat kunnen wij hier prima bepalen, wanneer het troep is.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1710
Het lijkt alsof ze de Instagram-posts over de kleine handmaler van Etzinger hebben gevolgd en haasje repje zelf ook zoiets hebben 'bedacht'.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino