Re: La Marzocco Linea Mini

193
gilleko B. schreef: do 27 okt 2022, 20:40
RikC schreef:Ik heb zojuist de 'plumb in' kit besteld... was het toch al aan het overwegen maar nu was de beslissing snel gemaakt. Heel benieuwd hoe de pre-infusie gaat wezen!
Ben er ook benieuwd naar hoe je dat gaat ervaren.

Afbeelding
Haha ja he. Zal wel nog eventjes duren, want ik moet er ook een stukje extra waterleiding voor aanleggen en e.e.a. allemaal nietjes wegwerken.
Espressomachine: Linea Mini, Malers: etzMAX, Comandante

194
RikC schreef: do 27 okt 2022, 21:00
gilleko B. schreef: do 27 okt 2022, 20:40
RikC schreef:Ik heb zojuist de 'plumb in' kit besteld... was het toch al aan het overwegen maar nu was de beslissing snel gemaakt. Heel benieuwd hoe de pre-infusie gaat wezen!
Ben er ook benieuwd naar hoe je dat gaat ervaren.

Afbeelding
Haha ja he. Zal wel nog eventjes duren, want ik moet er ook een stukje extra waterleiding voor aanleggen en e.e.a. allemaal nietjes wegwerken.
Hoeft tegenwoordig niet meer zo spannend te zijn met die flexibele (blauwe kunstof) waterleidingen die je makkelijk achter/onder keukenkastjes en/of plinten kan wegleggen. Heb die setup ook jaren gehad en was makkelijk aangelegd tussen keukenkastje waar water voor de kraan is aangelegd en mijn waterfilter setup (voor espressomachine) een paar meter verderop. Na keukenverbouwing dit wel anders aangepakt.
La Marzocco Linea Mini 2020 (Connected) | Niche Zero grinder | VST La Marzocco Strada 17gr

197
Google maar eens op John Guest.
Dat is een systeem dat werkt met steekfittingen.

Wat ook uitstekend bruikbaar is, zijn de 6 x 4mm teflon leidingen welke ook in espressomachines worden gebruikt.
Dit werkt met knelfitting.
De fitting is slanker dan de JG-fitting.

198
HanR schreef:Google maar eens op John Guest.
Dat is een systeem dat werkt met steekfittingen.

Wat ook uitstekend bruikbaar is, zijn de 6 x 4mm teflon leidingen welke ook in espressomachines worden gebruikt.
Dit werkt met knelfitting.
De fitting is slanker dan de JG-fitting.
Mijn dank is groot Han. Ga straks Googlen.

Afbeelding