Re: gespot

194
Is wel heel goedkoop! Ik denk niet dat die maler een Compak is, maar een Aritstarco EMA... ,of een Cassadio of zoiets.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

195
Zeker weten? Ik denk een Compak vanwege die tamper voorop de doser. Het chroom eromheen loopt door, ik ken alleen Compaks die dat hebben?

Het beste is natuurlijk even een mailtje sturen of bellen naar de verkoper als je het zeker wilt weten.

196
Ja, verkoper wist het niet. Hij mailt mijn nog terug. Maar na wat zoeken op Google lijkt het idd een oudere k6.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

199
Ah, deze plaatjes zijn veel duidelijker! Inderdaad een K6. Dat de maler 12 jaar oud is hoeft helemaal geen probleem te zijn, maar de specs zijn gelijk aan de T80. Ik weet niet of vervanging zo'n kwaliteitsverbetering zou geven.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder