Klopt! Gelijk het (doorlekkende) Vibiemme prutsding vervangen door het type dat in Rocket machines zit.
Re: druk vibiemme domobar valt weg
22Waar is die oudste stad?
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
23Ik heb pas een relatie gesproken en zijn Vibiemme werkte niet meer naar behoren. Kafko beetje ver weg. Waar zit (je) HanR?Nomad schreef:En waar lag het nu aan dan?Frans André schreef: za 14 dec 2019, 13:29 Han heeft hem goed verzorgd. Ik kan weer een lekkere koffie zetten met de domobar.
Thanks Han
24Hij zit in Rotterdam.gilleko B. schreef:Ik heb pas een relatie gesproken en zijn Vibiemme werkte niet meer naar behoren. Kafko beetje ver weg. Waar zit (je) HanR?Nomad schreef:En waar lag het nu aan dan?Frans André schreef: za 14 dec 2019, 13:29 Han heeft hem goed verzorgd. Ik kan weer een lekkere koffie zetten met de domobar.
Thanks Han
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
25Hi HanR, hoor dat je in Rotterdam zit. Ik liep laatst tegen iemand aan die problemen heeft met zijn Vibiemme. Kan hij bij jou terecht? Zo ja dan breng ik dat onder zijn aandacht. Heb um bewust weggehouden bij een grote zaak in Rotterdam.HanR schreef:Ligt eraan wat voor Domobar.
Kan zowel pomp, groep, opv als pompontluchter zijn.
Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk