Re: CORONA crisis aanbiedingen en voordelen. Steun onze lokale branders!

22
Danku danku. Het doet me een beetje denken aan die reclame van de Hornbach, wie korting geeft is normaal te duur :lol:
Ik heb daarom ook geen speciale acties ivm corona.

Maar de branderijen die met koffie blijven zitten vanwege uitgestelde ACF2020 snap ik helemaal!!

Morgen komt er bij ons weer een ruime 600kg koffie aan op Het Hoofdkwartier dus voorlopig moet ik nog ff door... Zolang postNL blijft rijden blijf ik koffie branden, stempelen, verpakken, voorzien van quarantaine snoepgoed en versturen. Doe verstandig en voorzichtig allemaal.

25
Tekork schreef:4x250g Keen filter is onderweg om aan mijn eigen toenemende vraag te kunnen voldoen. Bedankt voor de tips!
Ik heb gisteren ook bij ze besteld en had eigenlijk verwacht dat het vandaag wel verzonden zou worden, daar het al klaar op de plank ligt.

Hoe lang nadat jij besteld had werd het pakket verzonden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

28
robertp schreef: di 17 mar 2020, 17:00 Single Estate Coffee verkoopt een Lockdown box. Drie maal 250gram voor 20,- https://www.singleestatecoffee.nl/product/lockdown-box/

Vind het wel makkelijk om te zeggen dat omdat er nu, in verband met een onvoorziene omstandigheid, aanbiedingen zijn de prijzen normaal te hoog zijn. Vind het ook wel heel Nederlands.
De komische toon is moeilijk over te brengen in een getypt bericht. Ik dacht dat de smiley er wel bij zou helpen. ;)

29
Fisherman schreef:
Tekork schreef:4x250g Keen filter is onderweg om aan mijn eigen toenemende vraag te kunnen voldoen. Bedankt voor de tips!
Ik heb gisteren ook bij ze besteld en had eigenlijk verwacht dat het vandaag wel verzonden zou worden, daar het al klaar op de plank ligt.

Hoe lang nadat jij besteld had werd het pakket verzonden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Zondag besteld en komt morgen binnen.

De branders proberen via de consument een manier te vinden om het wegvallen van de horeca bestellingen op te vangen. Een beetje compassie met de ondernemers in deze bijzondere tijd.
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”