Re: Sanremo YOU

22
fransg schreef: do 11 nov 2021, 09:42
gilleko B. schreef: do 11 nov 2021, 08:50er is eens gezegd dat de kans dat je een grote prijs wint even groot is als wanneer je een dik boek in het pikkedonker verscheurt en dan in het donker dat boek weer perfect succesvol aan elkaar plakt.
Mijn 100% heldere voorgevoel dat het ditmaal "bull's eye" zou zijn was kennelijk voor de trekking van volgende maand:

IMG_1169.jpg

Blij toe, toch....?
In gedachten kun je dat grote bedrag de hele maand al weer uitgeven en daar veel plezier van hebben.
Anders had je het nu al gehad en je zorgen gemaakt over alles wat mis kon gaan.

:D :lol:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

23
GuidovW schreef: do 11 nov 2021, 14:33 Blij toe, toch....?
In gedachten kun je dat grote bedrag de hele maand al weer uitgeven en daar veel plezier van hebben.
Anders had je het nu al gehad en je zorgen gemaakt over alles wat mis kon gaan.
Ja klopt, het geld staat nu in feite op een soort van belastingvrije spaarrekening van mij bij de staat en ik heb het nu ook nog niet nodig dus het bespaart mij negatieve rente nu het deze maand nog niet is uitgekeerd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

27
Ik mis wel een beetje de romantiek bij dit soort machientjes. Doe mij naar een Elektra en Cremina. Lekker analoog en onverwoestbaar.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

28
bvds schreef: wo 05 jan 2022, 09:13 Ik mis wel een beetje de romantiek bij dit soort machientjes. Doe mij naar een Elektra en Cremina. Lekker analoog en onverwoestbaar.
Dat is een beetje het dilemma waar ik nu in zit. Ga ik voor iets moderns met volop mogelijkheden maar waarschijnlijk beperkte levensduur of iets analoogs en handmatigs met veel levensduur. Dergelijke technologie als bij een You of Decent met scherm en software lijkt voor mijn gevoel snel outdated te raken.
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.