Re: winter

22
Er is wel verschil. Kafko en ondergetekende (ff reclame maken) hebben de 150
Dr-trading heeft twee maten kleiner.
De Gusto kussentjes van Brita en de kussentjes van BWT kunnen interessant zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk

24
bobbee schreef: wo 01 dec 2021, 10:54 Ik zou de zakken kopen bij Hanr of Kafko.
Afbeelding
Ik heb er een poosje terug wat bij Kafko besteld en nu loopt er een bestelling bij HanR, zo steunen we onze koffie-ZZP'ers!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

27
16:20 en lampen al weer aan.Winterdepressie ligt nu op de loer.Ik verzet me met man en macht .En met een fles cognac.Rotste periode van het jaar.
Tijd voor zelfreflectie. Verstop de touwen,pillen en scheermesjes. :(
Vriend van me pleegde 4 jaar geleden zelfmoord in deze periode.

28
Houd moed!

Er is veel om voor te leven en van te genieten.

Ik ben lid van maar liefst 3 clubs die informatie geven voor een vrijwel onmiddellijk (nu ja anderhalf uur misselijk, hoofdpijn, doodsangst stuipen en benauwenis) en zorgeloos levenseinde zodra er maar een zuchtje tegenwind zou komen te staan, maar ik heb expres dat "Middel X" niet in huis al is het maar zodat het niet per ongeluk door een kleinkind kan worden gevonden en "opgesnoept" want dan balen die ouders natuurlijk ontzettend ook al zeg ik meermalen "sorry".

Ik heb bij lampdirect twee enorme kanjers van LED lampen gekocht die de kamer knalhelder en fris verlichten indien gewenst. Een ervan heb ik het grootste deel van de dag aan in dit jaargetijde zodat ik niet teveel in het duister ben gehuld. Het zijn feitelijk lampen bedoeld voor straatlantaarns dus dan kun je je voorstellen dat die licht geven. Twee planten die onder een ervan staan, groeien als kool en staan in bloei nu in december!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

29
Dat middel X hoorde ik gisteren op de radio blijkt toch niet zo'n zachte en rustige dood te geven als men zegt.
Zo zwaar depressief word ik trouwens zelf gelukkig niet.Maar ik denk idd dat gebrek aan daglicht daar een rol in speelt.
Ik kruip straks ff in de sauna.Wil ook wel eens helpen.

30
cremalover schreef: do 09 dec 2021, 16:55 Dat middel X hoorde ik gisteren op de radio blijkt toch niet zo'n zachte en rustige dood te geven als men zegt.
In De Volkskrant stond zaterdag een uitgebreid verslag van een aantal van die sterfgevallen. Ik kan het je wel toezenden. Eentje had wel een vrij leuke dood, de anderen hadden het er toch min of meer moeilijk mee gehad, zo'n marteling heb je er niet bij nodig als het leven toch al wat tegenzat. Over het algemeen kun je stellen: gezien de tienduizenden jaren dat je er nog niet was en de miljoenen jaren dat je er niet meer zult zijn, kun je maar beter maken wat ervan te maken is gedurende de enkele jaren dat je een hartslag hebt.

Af en toe een fijne espresso is een grote rijkdom.