Je bedoelt wat betreft geluid en statische dinges?Nu heb ik de Niche en is groot verschil tussen de malers.
Re: Hedone Honne grinder
21Superkop; Hedone Honne.
Je bedoelt wat betreft geluid en statische dinges?Nu heb ik de Niche en is groot verschil tussen de malers.
Dank!Ypuh schreef: za 29 jul 2023, 09:44
Wat ziet dat ding er gaaf uit. Past ook mooi in je opstelling.
Heb je de Niche er voor weggedaan?
Het geluid hindert me niet, klinkt niet alsof de machine in nood is. Het plakmaalsel tik ik nu los met het mooie gele hamertje dat ik al had voor de GRRR maler. Doordat het luchtige maalsel hoog opgetast zit valt er nog weleens een halve gram af tijdens het wegnemen van het portafilter maar dat kan ik dan terugscheppen.bobbee schreef: za 30 jul 2022, 22:48 Dat de Honne tijdens malen veel geluid produceert. En dat het maalsel blijft plakken aan de trechter waar het maalsel uitkomt.
Dat is zeker waar. En kleiner en veel lichter dus makkelijk mee te nemen als je een paar uur van huis bent en toch koffie wil kunnen malen.bobbee schreef: za 30 jul 2022, 22:48 De Niche is daarmee vergeleken stil en heeft veel minder last van de statische lading die zorgt dat het maalsel uit de uitloop blijft plakken.

Ik zou hem houden en in overleg teruggeven als ik hem niet meer zou willen gebruiken. Ik denk vaak oplossings gericht om ruimte creëeren waar nodig.fransg schreef:De Etzinger blijft ook, super makkelijk als ik niet wil single dosen. Ook zou ik die als ik 'm wegdeed voor bijna niks weg moeten doen omdat ik 'm ook maar heb gekregen, alleen dan gaat de volgende die heel snel toehapt 'm gewoon voor een fors bedrag verpatsen tuurlijk

Terug naar “Koffiemolens & malers”