Key is wel echt erg goed in mijn ogen!
Ik wilde de Etz ook wel kennen maar dat is er nog niet van gekomen.
Zou leuk zijn zijn ze eens een paar uur naast elkaar te proeven.
Re: Is groter altijd beter en andere zaken waar rekening mee te houden bij upgraden maler
22De Niche is heel erg goed.ErikW schreef:Key is wel echt erg goed in mijn ogen!
Ik wilde de Etz ook wel kennen maar dat is er nog niet van gekomen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Re: Is groter altijd beter en andere zaken waar rekening mee te houden bij upgraden maler
23Ik heb een ETZ staan, waar je een andere naast kunt zetten (XL, Baratza en R10 heb ik al)ErikW schreef: zo 12 mar 2023, 20:04 Ik wilde de Etz ook wel kennen maar dat is er nog niet van gekomen.
Een paar uur vind ik wel heel lang, vaak vind ik het wel prettig als bezoek na een uurtje een plas gaat doen en de jas aantrekt.

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
24fransg schreef: zo 12 mar 2023, 20:30Ik heb een ETZ staan, waar je een andere naast kunt zetten (XL, Baratza en R10 heb ik al)ErikW schreef: zo 12 mar 2023, 20:04 Ik wilde de Etz ook wel kennen maar dat is er nog niet van gekomen.
Een paar uur vind ik wel heel lang, vaak vind ik het wel prettig als bezoek na een uurtje een plas gaat doen en de jas aantrekt.
![]()

Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
25Jas pas aan als alles is doorgeproefd!