Dirk Jan schreef: wo 21 feb 2024, 18:47
Klinkt goed.
Dat van die melk,dat is geloof ik voor mensen met baby's, dan wordt zo'n apparaatje waar je het bekertje melk inzet voorverwarmd op een temperatuur die geschikt is voor de melk voor de baby. Is geloof ik 40 graden.
En wat is bloedheet water? Heb je een temperatuurmeter die tot de 100 graden gaat? Zou mooi zijn.
Kan je ook iets zeggen hoe het water verwarmd wordt? Element of warmtewisselaar of zoiets?
En hoe vul je het apparaat?
Ik heb zojuist de afwas gedaan en dan giet ik zo'n drie liter kokend water in de afwasteil. Zou dat ook makkelijk te doen zijn met die dispenser?
Tja, ik vraag maar, kijk maar of je antwoord kan geven.
Groet!
nee 3 liter water dat zou te lang duren, dan ben je beter uit met een waterkoker ik dacht dacht dat je max een thee pot wou vullen, water temperatuur heb ik niet opgemeten maar de voorgeprogrammeerde temperatuur voor thee maken is 92 graden ,als je een beker thee maakt dan zie je geen schuim ,wat je wel ziet als het water te koud zou zijn, maar je kunt het ook op 100 graden zetten, nagemeten heb ik het niet, vullen doe je door de waterbak er uit te tillen, of zoals ik doe met een kan vanboven af vullen, in de technische gegevens staat niet hoe het verwarmt word, wel kan ik zeggen dat het niet gebeurd in de waterbak, het maakt mij eerlijk gezegd ook niet uit hoe dan verwarmen in zijn werk gaat, het resultaat is goed en het kost minder energie, 200 ml water duurt 30 seconden 100 graden