Re: Little wordt beetje Big

21
Ypuh schreef:Heel nice. Heb je ook een foto van de digitale aansturing? Is dat gewoon een soort ingebouwde PC unit met een eigen brandprogramma?

En wat een unit zeg. Als je een beetje fanatiek bent, kun je mogelijk tot wel 4 batches per uur van pakweg 25kg gebrande koffie draaien? Mocht je er zin in hebben, dan kom je boven de 800kg op een werkdag uit :shock:

Het idee is natuurlijk dat je niet een hele dag staat te branden, maar wat een volume...
Klopt, hij kan per keer 30 kg verwerken en zo’n batch is volgens mij binnen 10 minuten klaar.
De eerste batch zag er prachtig uit. Zeer gelijkmatig gebrand. Het is niet mijn vak maar het viel echt op.

Foto heb ik maar Tapatalk werkt even niet mee.
Profitec Pro 800 - Timemore 078s

Re: Little wordt beetje Big

24
Pti schreef:Koppelen jullie de brander vervolgens ook nog aan Artisan of Cropster voor inventory management en het opslaan van brandprofielen? Of doen jullie nu alles met het onboard SCADA systeem?
Ehhh…. Ik ben maar vrijwilliger en heb werkelijk geen flauw idee!!

Maar ik ga het wel navragen! Dus je hoort nog van me.
Profitec Pro 800 - Timemore 078s

Little wordt beetje Big

26
omeCoffee schreef:
Pti schreef:Koppelen jullie de brander vervolgens ook nog aan Artisan of Cropster voor inventory management en het opslaan van brandprofielen? Of doen jullie nu alles met het onboard SCADA systeem?
Ehhh…. Ik ben maar vrijwilliger en heb werkelijk geen flauw idee!!

Maar ik ga het wel navragen! Dus je hoort nog van me.
Ik zou nog even terugkomen op je vraag. Er wordt bij de Giesen gebruik gemaakt van Cropster en dat zal ook bij de IMF het geval zijn.
Profitec Pro 800 - Timemore 078s