Nou dan!

Ik heb een mooi apparaat verkocht en in plaats daarvan een beter, maar naar mijn mening minder mooi apparaat gekocht, dat zegt toch voldoende lijkt me? Dat gaat het iig niet om uiterlijk, maar om betere koffie.koffiedikkertje schreef:Ja....Je moet niet eens naar Hazes willen luisteren.![]()
maar alle gekheid op een stokje, ik beproef enige vijandigheid omdat ik die dure apparaten en accesoires niet zie zitten. Ik vraag mij af waarom men die koopt? eigendunk, showing of of omdat men denkt dat er betere koffie mee gemaakt kan worden. En als dat laatste toch het geval is dan ga ik ff mijn woorden in slikken. Vind overigens sie mecap 4 wel een mooie grinder. heeft wel wat.
overigens NAIM forever.
Ja je hebt nog gelijk ook.Spironski schreef:Ik denk dat een heleboel mensen (ook hier) jou voor gek verklaren met je hifi. Maar waarom wil jij NAIM: eigendunk, showing of of omdat je denkt dat je er mooier muziek mee kan reproduceren?
Nou dan!
Tsja, vind je het raar dat mensen een beetje vijandig worden als jij voor hen aan het bepalen bent ("men denkt") wat zij proeven (of horen als het om audio gaat)... Dat weet jij niet, en je gevolgtrekking is dat 'het nergens op slaat', overdreven is en obsessief is.koffiedikkertje schreef: maar alle gekheid op een stokje, ik beproef enige vijandigheid omdat ik die dure apparaten en accesoires niet zie zitten. Ik vraag mij af waarom men die koopt? eigendunk, showing of of omdat men denkt dat er betere koffie mee gemaakt kan worden.
Terug naar “Koffie technieken”