Re: Kinu en maalgraad Fliter
21Balen, dat ze gestopt zijn.
Mijn voorraad Filtropa is bijna op. Heb je al een goed alternatief gevonden voor de filters voor een Clever?
Hario Pegasus Filterpapier maat 03 zou goed moeten werken, ik ga binnenkort eens testen. Ik gebruik de Clever dripper zelden.rolholrol schreef: wo 19 nov 2025, 07:13 Balen, dat ze gestopt zijn.
Mijn voorraad Filtropa is bijna op. Heb je al een goed alternatief gevonden voor de filters voor een Clever?

Dank voor de tip!Gert-JanV schreef:Hario Pegasus Filterpapier maat 03 zou goed moeten werken, ik ga binnenkort eens testen. Ik gebruik de Clever dripper zelden.rolholrol schreef: wo 19 nov 2025, 07:13 Balen, dat ze gestopt zijn.
Klopt!bobbee schreef:Melitta stijl #4 filter past in de large clever dripper. Net opgezocht op internet.
Lidl ;
Niet meer. Alle Hario filters zijn tegenwoordig hetzelfde.bobbee schreef:Er zijn verschillende soorten hario filter. Komt erop neer dat Hario uit Japan dun is, de andere met tabje in zakje of krimpfolie verpakt zonder Japanse tekst komen vaak uit NL bij filttropa vandaan en die zijn idd (te) dik vind ik. Dus niet alle Hario is slecht.psd schreef:Heb de doorlooptijd weer onder controle. Het Hario papier slat dicht bin mij. Papier van Cafec is de oplossing!
Ben weer blij.
Terug naar “Koffiemolens & malers”