Re: TKA Lelit Bianca V3

23
Pti schreef: vr 27 mar 2026, 17:53 Gloednieuwe strietman voor €1550, die pak ik wel hoor :o
Ha, nice try 😁

Nieuwprijs €3,339.60 voor betaald dus daar mag wel wat bij vind ik.
Strietman CT2 - C40 Lab Series Hammerhead -
1Zpresso J-Ultra
Pre-order Bookoo Motto Omni80

24
Gaat overigens voorlopig niet meer door.

De enige reden dat ik de strietman wou verkopen is voor een andere strietman. Dan zou je denken van is hij gek geworden ofzo maar er zat toch echt een nieuwe strietman CT2 op de webwinkel maar kennelijk toch weer eraf gehaald.
1Zpresso J-Ultra
Bijlagen

26
Madencio schreef: za 28 mar 2026, 08:27 Ik snap jou oprecht niet :lol:
Allereerst, een strietman in donkere kleur hoe vet is dat dan😱
Ik denk echt dat vele er al heel lang naar hebben uitgekeken.

Niet dat de orginele lelijk is perse maar het combineert vaak nergens mee qua kleur opstelling.

Toen ik mijn huidige CT2 kocht, wist ik dus niet dat er een nieuwe strietman in de maak was. 😅
1Zpresso J-Ultra

28
Boozzz schreef: za 28 mar 2026, 10:19 Je kunt gewoon zo'n chemisch zwartmaakmiddel voor messing halen, dan maak je elke Strietman zwart. Ongetwijfeld ook bij die die in de shop stond gedaan. Soort geforceerde aged/patina look. Moeilijk mooi te houden, en je moet er maar van houden :P
Ik denk niet dat dat zo gaat want dat gaat heel lang heel erg stinken bij een opgewarmde machine. En dat dan moet je ook zorgen dat je het nog allemaal voedselveilig houd. En hoe lang blijft het goed zitten op die manier, ik denk niet zo lang. 😅

Wouter lijkt mij ook wel het type persoon die daar op een andere fancy manier een oplossing voor heeft gevonden.
1Zpresso J-Ultra

30
Hk87 schreef:
Boozzz schreef: za 28 mar 2026, 10:19 Je kunt gewoon zo'n chemisch zwartmaakmiddel voor messing halen, dan maak je elke Strietman zwart. Ongetwijfeld ook bij die die in de shop stond gedaan. Soort geforceerde aged/patina look. Moeilijk mooi te houden, en je moet er maar van houden
Afbeelding
Ik denk niet dat dat zo gaat want dat gaat heel lang heel erg stinken bij een opgewarmde machine. En dat dan moet je ook zorgen dat je het nog allemaal voedselveilig houd. En hoe lang blijft het goed zitten op die manier, ik denk niet zo lang.
Afbeelding

Wouter lijkt mij ook wel het type persoon die daar op een andere fancy manier een oplossing voor heeft gevonden.
Ik ben bij dat hij uit de webshop Is gehaald ....voor jou!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!