Pagina 3 van 3

Re: Ervaringen met Saeco machines

Geplaatst: do 11 aug 2011, 11:57
door @3aan
Ing70 schreef:Nou, in de hoop dat dit ook een keer door Philips gelezen wordt: eigenlijk alleen maar dat de klantenservice verbeterd wordt . Of is dat heel raar?
Wat mij betreft mag je het epistel volledig verwijderen, het is een dispuut tussen jou en flipje en daar zijn wij geen partij in en zullen dat ook niet worden, en het feit dat je jezelf zo netjes hebt voorgesteld doet ook geen eer aan de zaak zoals je deze wilt voeren, succes verder in je leven en tot ziens. :idea:

Re: Mag een slotje op is bij ons geregeld

Geplaatst: do 11 aug 2011, 15:06
door Polling
Gewoon de storing melden bij de verkoper, daar haal je je garantie, en die mag dan het apparaat bij je ophalen (of je brengt het naar de winkel) en de winkel mag dan de communicatie met Philips voeren.

Re: Mag een slotje op is bij ons geregeld

Geplaatst: za 16 jun 2012, 17:13
door coffee4all
Op internet had je kunnen vinden dat de garantie bij de betreffende site ( nu eigendom van Wehkamp) het met garantie niet echt nauw neemt....
Research?
Toch, zelf even onderdeeltje vervangen, of een bedrijf in de buurt;-)

Vr gr,

Daniƫl Dijkstra, Coffee4all, Drachten