R&B schreef:Ja, die site idd...
Klinkt niet echt hoopgevend, waar heb jij em vandaan?
Ik zag de Lusso toevallig op marktplaats en niet echt duur. Om 'm te volgen bood ik er wat op, aannemende dat iemand anders me zou overbieden maar ik kreeg een mail van de verkoper. Eerdere bieders waren afgehaakt zodra hij contact had gezocht en ik mocht 'm hebben voor het geboden bedrag. Wegens vakantieplannen (ik weg, daarna hij weg) duurde het even maar toen kwam hij 'm brengen en ik heb 'm bij Peter / Kafko laten nakijken en opknappen/uitbreiden.
Het verbaast me dat er geen dealer is die hem heeft staan. Zou iets zijn voor Van Pommeren bijvoorbeeld. Ik vermoed dat de Italiaanse leverancier er net teveel voor vraagt om de machine met een gezonde marge te kunnen doorverkopen en ik vermoed ook dat een goed deel van de uit Italië verstuurde machines tevoren nog uitgebreid moet worden nagekeken en aangepast om terugzendingen van klanten te voorkomen. Ze schijnen nogal slordig te worden geassembleerd en stel dat je er 1200 Euro voor betaalt, dan verwacht je een machine die weliswaar kleiner is dan bijvoorbeeld een Rocket maar toch net zo goed afgewerkt.