Welk deel van debobbee schreef:Dat is dus geen "de nieuwste trend".

Welk deel van debobbee schreef:Dat is dus geen "de nieuwste trend".
Bij mij speelt er ook een factor luiheid mee, wetende dat er mensen professioneel mee bezig zijn om het beste uit een boontje te halen. zoveel tijd en moeite besteed ik niet aan branden. Maar ik doe m niet weg hoor, de Gene. Ik koop wel weer 's een zakkie groen!R&B schreef:Ik zie niks zwart-wit, ik zie de berichten van Cremalover, FransG, Erik82, kabouter en NielsB die aangeven dat ze gebrande bonen van bekende (goede) branders beter vinden dan hun eigen brandsels (naast "uitgekeken op de gene", "gene staat stof te vangen in de trapkast").bobbee schreef: Je moet niet alles zo zwart-wit zien na 1 zo'n bericht.
Wel weer een verfrissend geluid.
Tuurlijk is het ook wel leuk om zelf te branden, ik vind dat ik heel aardige resultaten behaal met m'n popcornbrander.
Ik heb 'm vandaag kunnen proeven (laatste beetje, lucky me), hij was erg lekker inderdaad! Ik proefde 'blind'; ik dacht eerst aan een unwashed Afrikaan (niet Ethiopie, maar een Kenia o.i.d.), gezien de complexe smaak met een redelijk zuurtje.fransg schreef:En ik laat mijn bonen als ik zelf tevreden ben weer proeven bij de mannen van Trakteren. Die vonden vandaag mijn Geisha-branding uitstekend.
Ghehehe, toch niet die Geisha? Met een Rocket van Kafko 'down under' (dat moet ook nogal wat gekost hebben, zo'n ding daar te krijgen)?fransg schreef:Wat leuk!!
Ik ben nu een paar weken in Sydney, maar wel met vijf zakjes goeie bonen die ik meenam, en een Rocket van KAFKO onder handbereik dus ik zit goed!