Re: HiFi

21
Na jaren aan elkaar geknoopte oude spulletjes nu geïnvesteerd: Cambridge receiver (analoog omdat ik dat mooier geluid vond dan digitaal) en een bluesound ertussen als streamer. (Werkt wel echt top!) Boxen dali’s. Ik vond b&w net iets mooier klinken maar investering in die boxen was nog eens 1000 euro meer [emoji43] nu nog op zoek voor de werkkamer. Opnieuw bluesound zou perfect zijn maar dat betekent opnieuw 800 euro investeren. Dus dat is nog in beraad...
| Profitec Pro 800| niche zero|gaby master A | Genecafe

Re: HiFi

23
mloes schreef: za 24 feb 2018, 11:48 Na jaren aan elkaar geknoopte oude spulletjes nu geïnvesteerd: Cambridge receiver (analoog omdat ik dat mooier geluid vond dan digitaal) en een bluesound ertussen als streamer. (Werkt wel echt top!) Boxen dali’s. Ik vond b&w net iets mooier klinken maar investering in die boxen was nog eens 1000 euro meer [emoji43] nu nog op zoek voor de werkkamer. Opnieuw bluesound zou perfect zijn maar dat betekent opnieuw 800 euro investeren. Dus dat is nog in beraad...
Ik stream met een Google Chrome audio.
38 e.
Ik speel met 320 kbs spotify.
Blindtests gedaan met vrienden etc.Verschil met CD niet te horen.
Verbonden met een kabeltje met tulpstekkers van 1,95 e. :mrgreen:

Re: HiFi

24
Tjonge, wat een spullen.
Mijn geluid komt uit een Naim cd speler en Naim versterker, voor- en eindversterker in één.

Nait 3 integrated amplifier.
Naim CD speler uit dezelfde serie en jaar. (2000)
Boxen: Chario “druppel” Hyper 2000T.
Dit alles in 2000 gekocht bij Musifoon te Emmen.
Was toen een rib uit m'n lijf en dan heb je nog maar een instapmodel HIFI !

Groet,
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Re: HiFi

25
Hier een tweedehands Onkyo versterker (voor een prijsje van een kameraad overgenomen), waaraan een setje B&W 602 S2 hangt met een B&W ASW610 subje. Geen top hifi materiaal maar ben er nog steeds heel blij mee :)
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed

Re: HiFi

28
Dank je Frans!

Het is ook zo erg mooi geluid.
Zo natuurlijk als kan.
Zo ongekleurd en zo snel.
Minimale hoeveelheid elektronische onderdelen en minimale lengtes in bedrading.
Eigenlijk heel ouderwetse technieken maar erg doordacht gebruikt.

Erik

Re: HiFi

29
fransg schreef:Een van mijn naaste buren heeft verfijnde speakers gekocht. Ik zag de kist waarin ze werden geleverd op straat staan en heb die nu in gebruik als kastje:


Afbeelding


Afbeelding



De stands waren een optie. [emoji38]
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.