Nee.Die ga ik deze week af maken.fransg schreef: wo 23 feb 2022, 10:14 Prachtig die tamper ook!
Zit de kap ook op de Lambro? Ik zie alleen het front goed op de foto.
Re: Restauratie van een 1960 Faema Lambro( oftewel De Hel)
203Mooie shot toch?
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
204ja mooi
is dat op het front een spiegeltje of een gat?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
205Nee.Inspectiegat om de waakvlam in de gaten te houden.En waarschijnlijk ook om de brander mee aan te steken Vermoedelijk met soort brandende tandenstoker.fransg schreef: wo 23 feb 2022, 11:06 ja mooi
Schermafbeelding 2022-02-23 om 11.05.28.png
206Eigenlijk dus een soort cafeïne-gloryhole.
️

207Koffie lijkt vrij hoog gedoseerd in dat bakje, centimeter onder de rand werkt hier in de lambro veel beter. De puck zet ook die volledige centimeter uit en geeft een mooie rustige extractie
Faema Lambro - Mazzer Major E
209Toch een heel mooi project hoor, ik hoop dat je er (inmiddels) van kunt genieten.
Het is wss hetzelfde als met je Shovel, dat elk onderdeeltje ene verhaal heeft. Zonde om ooit weg te doen.
Het is wss hetzelfde als met je Shovel, dat elk onderdeeltje ene verhaal heeft. Zonde om ooit weg te doen.
dus...
210Ja.Die staat te staan in mijn schuur Kijk er elke dag nog eens naar.Marcje schreef: ma 28 feb 2022, 09:20 Toch een heel mooi project hoor, ik hoop dat je er (inmiddels) van kunt genieten.

Net een mooie dubbel gemaakt .