Re: Timemore Sculptor 064 en 078
201Spiegeltje achter de maler plaatsen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
Mooi dat je weer terug bent hier. Rustig aan en hou je taai.De B. Cormorant schreef:Bedankt aan allen, zalig Pasen trouwens aan allen
Fijn dat je weer meedoet! Rustig aan…De B. Cormorant schreef:Die van Hoffmann heb ik gemist, Lance ging over een gewone versie voor filter waarbij hij sprak dat het te nipt was voor espresso, ik vond vd espresso's enkel sProm en Kyle. Ik vond dat nogal weinig, ik had het gevoel dat er meerdere waren, is deze die jij vertelde Seattle coffee gear, hoon, die andere aziaat met zijn decent Ed.ErikvW schreef:
sPrometheus, Kyle Rowsell en Lance Hendrick hebben eigen recensies gedaan, en Hoffmann verwijst naar een prima recensie van een Indiasche meneer. Welke usual suspects mis je? Wholelattelove en JavaJim krijgen hier rechtstreekse concurrentie van, dus die komen denk ik pas als de maler in hun winkel staat.
Nu, ik ben er ook een hele tijd uit geweest omdat mijn lichaam en mijn hoofd niet meer even gewoon wilden doen door stress en alle gevolgen van dien. Ben nu nog maar terug begonnen met (oa) koffie (drinken) en wat meer fora te lezen.
Nu, ik hoop dat die grinders een voltreffer zijn hé. Betaalbare opties zijn altijd welkom
Heb ik ook gehad maar die upgrade van 200 dollar snap ik niet. Het is het verschil tussen wat er al was, dus je kunt annuleren en opnieuw bestellen, toch?SpeedyDH schreef:Krijg een mail over project update #3 waarbij er wat opties zijn. Zo kan je nu upgraden van de 64(s) naar de 78s voor $200.
Maar ook optie om een Mirror Nano erbij te bestellen voor $69, dat is toch best een prima optie?
Er is ook nog een optie voor een handmaler.
Volgens mij kon je niet upgraden. Je moest je 064 annuleren voor 299 dollar en dan een 078 bestellen voor 529 nu.bobbee schreef:Heb ik ook gehad maar die upgrade van 200 dollar snap ik niet. Het is het verschil tussen wat er al was, dus je kunt annuleren en opnieuw bestellen, toch?SpeedyDH schreef:Krijg een mail over project update #3 waarbij er wat opties zijn. Zo kan je nu upgraden van de 64(s) naar de 78s voor $200.
Maar ook optie om een Mirror Nano erbij te bestellen voor $69, dat is toch best een prima optie?
Er is ook nog een optie voor een handmaler.
Weegschaal is wel leuk! Ik heb er 1 gehad, goed ding maar de Acaia Lunar heb daarna weer kunnen kopen en is toch wel de koning vind ik. Kost ook veeeel meer natuurlijk.
Terug naar “Koffiemolens & malers”