Re: gespot

2001
Een La Marzocco GS3 (AV?): https://www.marktplaats.nl/v/witgoed-en ... rzocco-gs3

Deze verkoper al een aantal keer vaker voorbij zien komen met machines. €4.900 is nog steeds een flink bedrag, maar gezien hij nog maar een half jaar oud is en de nieuwprijs €6.250 bedraagt, nog geen hele slechte deal. Heb ze al duurder tweedehands voorbij zien komen terwijl die modellen al een paar jaar oud waren.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

2002
Gezien de naam van Stean denk ik dat het de jongen is die o.a. de mooie grote proefbrander van ons forumlid pichichi voor een prikje overnam en voor een fors bedrag op MP aanbood.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2003
Jep dat is 'm inderdaad, ik heb ook al van andere vernomen dat wanneer informeert naar het demo-model dat hij al een eeuwigheid te koop heeft staan, hij je liever een andere machine probeert te slijten. Spreekt geen Nederlands en heeft het liefst cash, ieder zn meug zei de boer, maar ik zou wel wat waakzaam zijn bij zo'n grote uitgave.

2004
Gaggia classic + Ascaso koffiemolen
€ 250,00
https://link.marktplaats.nl/m1825971015 ... ialbuttons

Herinner je, ik kom origineel uit kamp Solis. Maar dit lijkt mij toch een zeer mooi setje voor de beginner, en voor een lager bedrag dan een Grind & infuse 115...
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

2009
Pti schreef: wo 30 mar 2022, 22:09 Nee hoor, niet persé een vervelende gast alleen een vervelende handelaar :mrgreen:
Stean komt binnenkort de potjes die ik van Pichichi overnam langs brengen. Ik vroeg nog naar die vervelende transactie en zijn reactie was
Beetje gedoe maar lucht wel geklaard. Life goes on.. uitgepraat. En we waren alweer op koffiereis naar Costa Rica eind vorig jaar
Dus is het ook niet aan mij persoonlijk om Stean dat nog steeds kwalijk te nemen ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino