Re: gespot

2045
Ja zeer fraai!

De EK43 hype lijkt nu wel eindelijk een beetje overgewaaid.

En opvallend dat er zo iemand is met die maler die we op het forum helemaal niet kennen. Wat zou hij er verder naast hebben staan voor moois? Het staat iemand natuurlijk vrij om op eigen houtje zomaar van alles aan te schaffen maar wij zijn er juist om zo iemand te adviseren en te verhinderen dat hij kostbare fouten maakt!

Het zou te ver gaan om een espresso-machtiging in het leven te roepen die men kan aanvragen en die kan worden toegekend als men er blijk van heeft gegeven een goeie espresso te kunnen bereiden en als duidelijk is dat men leergierig is en niet te beroerd naar goed advies te luisteren en die raad op op te volgen.

Maar enige zachte dwang is toch wel geboden want het moet ook weer geen rommeltje worden.

;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2046
Enkele maanden terug stond er ook eentje op Marktplaats in precies dezelfde configuratie. Kunnen er meer witte 'S' modellen met SSP schijven en Titus houders zijn, maar vermoed dat het om dezelfde gaat.

Wel een mooie machine, maar te lomp/groot/onhandig voor mijn gebruik.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

2047
Ypuh schreef:Enkele maanden terug stond er ook eentje op Marktplaats in precies dezelfde configuratie. Kunnen er meer witte 'S' modellen met SSP schijven en Titus houders zijn, maar vermoed dat het om dezelfde gaat.

Wel een mooie machine, maar te lomp/groot/onhandig voor mijn gebruik.
Kleur past mooi naast je witte Etzmax en LM. Door Titus onder handen genomen, dus je mag verwachten dat de verticaal geplaatste platte schijven accuraat zijn gekalibreerd. Ook bij deze molen valt het maalsel zo naar beneden. Wel ontworpen eigenlijk, platte schijven en toch recht naar beneden. Had deze best erbij willen hebben
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

2048
Puqpress automatische tamper
€ 399,00
https://link.marktplaats.nl/m1834440158

Staat in Roswinkel, 8km bij mij vandaan dus mocht iemand hem willen kopen dan kan ik hem wel ophalen en versturen. Kleine moeite maar geeft misschien voor iemand de mogelijkheid om deze te kopen.
Op de foto is wel het opvangbakje weg, iets wat er wel bij moet zitten!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!