Re: Timemore Sculptor 064 en 078

213
Goedemiddag,
Ik heb zojuist ook de 78s gebackt. Dit wordt mijn eerste elektrische molen (op de ingebouwde van de BBE na ;) ), dus ik zie er onwijs naar uit. Al meerdere malen op het punt gestaan een Niche te bestellen maar kon de extra invoerkosten niet aan mijzelf verkopen. Een 78s dus!

Nu heb ik $705 voor de 78s gepledgt. Maar op de afbeelding staat $529. Volgens mij correspondeert die ''about €485'' met $529 en niet met $705. Hoe moet ik dit zien? Krijg je dit terug wanneer de campagne succesvol is en je daadwerkelijk betaald hebt? Ik heb nog nooit iets bij kickstarter ''gekocht'' en kan dit ook nergens vinden.

Hopelijk kan iemand mij dit duidelijk maken. Alvast bedankt.
Bijlagen

214
Hallo en welkom hier.
Deze vraag is al meerdere keren gesteld zowel hier als in de comments op Kickstarter. De 705$ die je aanhaalt is in Singaporese dollars. De 529$ is US dollar, wat gelijk staat aan ongeveer 485 euro op dit moment.
Lelit Bianca | Sculptor 078s | G-iota | Clever Dripper | Timemore C2

215
ErikvW schreef: wo 12 apr 2023, 13:27 Ik ben gezwicht en heb 1 van de malers omgezet naar een 78s.
Denk een goede keuze...150/180W lijkt me toch wat weinig...plus dat geluid wat die 64 soms kan maken is niet echt uitnodigend.

Daarentegen is die 78 net een dyson stofzuiger qua geluid :lol: maar echt minimaal geluid

BTW niemand geinteresseerd in any add-ons? Die nano klinkt wel verleidelijk maar lees gemixte reviews. Ik heb het geld niet over voor een Acacia maar dit zou een mooi compromis zijn zeker aangezien ze in NL niet onder de 100 euro beschikbaar zijn en je nu op +/- 68 euro uit komt.

Iemand feedback op de black mirror nano?
Laatst gewijzigd door mr Blanc op wo 12 apr 2023, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

216
doubleb schreef: wo 12 apr 2023, 15:24 Hallo en welkom hier.
Deze vraag is al meerdere keren gesteld zowel hier als in de comments op Kickstarter. De 705$ die je aanhaalt is in Singaporese dollars. De 529$ is US dollar, wat gelijk staat aan ongeveer 485 euro op dit moment.

Bedankt voor je antwoord! Ik heb de vragen op kickstarter niet bekeken. En heb deze hele thread 2x doorgelezen, maar dit dan toch gemist.

Nogmaals bedankt in ieder geval voor je duidelijke antwoord!

217
mr Blanc schreef: wo 12 apr 2023, 15:52
ErikvW schreef: wo 12 apr 2023, 13:27 Ik ben gezwicht en heb 1 van de malers omgezet naar een 78s.
Denk een goede keuze...150/180W lijkt me toch wat weinig...plus dat geluid wat die 64 soms kan maken is niet echt uitnodigend.

Daarentegen is die 78 net een dyson stofzuiger qua geluid :lol: maar echt minimaal geluid

BTW niemand geinteresseerd in any add-ons? Die nano klinkt wel verleidelijk maar lees gemixte reviews. Ik heb het geld niet over voor een Acacia maar dit zou een mooi compromis zijn zeker aangezien ze in NL niet onder de 100 euro beschikbaar zijn en je nu op +/- 68 euro uit komt.

Volgens mij een prima apparaat. Voor een paar euro meer koop je hem nu via Aliexpress. Ik heb zelf al een Black Mirror Basic Plus, dus geen behoefte aan een Nano. De Nano heeft als het goed is wel flowrate, die zit ook in de Black Mirror Basic Pro.
Hedone Honne × Superkop × NanoFoamer PRO ☕

218
mr Blanc schreef:

Daarentegen is die 78 net een dyson stofzuiger qua geluid
Afbeelding
maar echt minimaal geluid

Die nano is heel goed! Heb hem gehad maar weggedaan omdat ik de display cijfers te klein vind maar anders was hij gebleven. Heel precies ding, mooie vormgeving, degelijk. Eigenlijk niets op aan te merken. Dus bij twijfel zou ik zeggen: doen.

Hier staat nog de advertentie ;

viewtopic.php?t=12187
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

219
bobbee schreef: wo 12 apr 2023, 16:48
mr Blanc schreef:

Daarentegen is die 78 net een dyson stofzuiger qua geluid
Afbeelding
maar echt minimaal geluid

Die nano is heel goed! Heb hem gehad maar weggedaan omdat ik de display cijfers te klein vind maar anders was hij gebleven. Heel precies ding, mooie vormgeving, degelijk. Eigenlijk niets op aan te merken. Dus bij twijfel zou ik zeggen: doen.

Hier staat nog de advertentie ;

viewtopic.php?t=12187
Helemaal goed! Heb de Mirror Nano er maar bij besteld.
Mochten mensen het ook niet vinden… na manage your pledge, dan change your pledge en daarna op de pledge drukken om de add-ons te zien…. Had het zelf niet gelijk in de gaten waarom ik die add-ons niet zag :lol: :lol:

220
Ik had net de kleine weegschaal op Ali besteld van MHW3bomber omdat deze hele kleine afmetingen heeft en hopelijk wel op de driptray van een Bezzera past. Anders had ik ook de nano bijbesteld.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™